نیروی هوایی ایالات متحده اسلحه اصلی علیه مسکو را اعلام کرد

CC0 / U.S. Air Force/Master Sgt. Lance Cheung / نیروی هوایی ایالات متحده اسلحه اصلی علیه مسکو را اعلام کرد
نیروی هوایی ایالات متحده اسلحه اصلی علیه مسکو را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس فرماندهی حملات جهانی نیروی هوایی ایالات متحده سلاح اصلی آینده را که واشنگتن می تواند علیه مسکو استفاده کند را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیموتی ری رئیس فرماندهی حملات جهانی نیروی هوایی ایالات متحده، در نامه ای به تایمز گفت، که جنگ آینده که این کشور احتمالاً با چین یا روسیه خواهد بود که بقای ملت آمریکا را تهدید می کند.

رئیس فرماندهی همچنین سلاح اصلی آینده را که واشنگتن می تواند علیه مسکو استفاده کند را اعلام کرد.

بنا به گفته این ژنرال، که درباره بهبود سیستم های تسلیحات هسته ای صحبت می کند، "این دشمنان بالقوه متفاوت از ایالات متحده در حال مدرن شدن هستند."

به گفته ری، برای "همگام شدن با زمان"، ایالات متحده از طریق توسعه فن آوری های جدید، نیاز به مدرن سازی شبکه بمب افکن ها، زیردریایی ها و موشک های بالستیک قاره پیما خود دارد.

این ژنرال ارتش خاطرنشان كرد: قبل از آنكه آمريكا بمب افكن های سنگين استراتژیک جدید B-21 Raider را به دست آورد، اين كشور بمب افکن های B-1 Lancer  B-2 Spirit و B-52 Stratofortress را حفظ و نوسازی خواهد كرد.

ژنرال همچنین کار در مورد موشک بالستیک بین قاره ای جدید را که به عنوان بخشی از پروژه بازدارنده راهبردی زمینی برای جایگزینی نیم قرن LGM-30G Minuteman III در دست ساخت است، یادآوری کرد.

به طور جداگانه، ری به افزایش تعامل با شرکا، به ویژه مأموریت های هوایی با هم پیمانان خود اشاره کرد، که طی آن روزانه شش فروند B-52 Stratofortress از پایگاه نیروی هوایی مینوت در داکوتای شمالی بر فراز کشورهای ناتو در اروپا پرواز می کرد.

در ماه آگوست، چارلز براون جونیور رئیس ستاد نیروی هوایی ایالات متحده گفت که جنگ آینده ایالات متحده مانند درگیری های دو دهه گذشته نخواهد بود، "جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد ماند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала