دیپلمات های روس از آمریکا توضیح خواستند

© Sputnik / Taras Litvinenkoدیپلمات های روس از آمریکا توضیح خواستند
دیپلمات های روس از آمریکا توضیح خواستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت روسیه در واشنگتن نسبت به گزارش شبکه NBC که به حمایت آمریکا از "یگان های اوکراین" در کریمه اشاره می کند ابراز نگرانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه سفارت روسیه در فیس بوک آمده است: "اظهارات مندرجه  در NBC News در مورد شرکت ایالات متحده در" یگان های های اوکراینی  در حال جنگ با نیروهای روسیه در کریمه "باعث با نگرانی عمیق سفارت (روسیه) شده است."

دیپلمات های روس  تأکید می کنند که در این گزارش ، مقامات آمریکایی که نامشان فاش نشده ادعا می کنند که کشورشان از فعالیت های تروریستی در کشورهای سوم و از جمله در روسیه حمایت می کند.

پاسخ احتمالی روسیه به ضربه اوکراین به کریمه اعلام شد - اسپوتنیک ایران
پاسخ احتمالی روسیه به ضربه اوکراین به کریمه اعلام شد

سفارت روسیه در بیانیه خود اعلام کرده است: "اگر این درست و نه نزدیک بینی جغرافیایی شبکه تلویزیونی نامبرده باشد ، از طرف آمریکایی می خواهیم  توضیح دهد که آیا واشنگتن به طور مستقیم یا غیرمستقیم به سازمان امنیت اوکراین در سازماندهی حملات تروریستی علیه کریمه ای ها کمک کرده است یا نه ".

NBC News در چارچوب صحبت شایعات منتشره درباره پاداش روسیه به طالبان برای قتل سربازان آمریکایی به "یگان های اوکراین در کریمه" اشاره کرد. این شبکه تلویزونی گزارش داد که گفته می شود گویا این "انتقام گیری " از ایالات متحده به دلیل حمایت از "یگان های اوکراین در کریمه" بوده است. این شایعات قبلاً در مسکو و همچنین در کاخ سفید تکذیب شده بود . ارتش آمریكا نیز اعلام کرده بود در صحت چنین گزارشاتی تردید دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала