فیفا به صورت کتبی ایران را تهدید به تعلیق کرد

© AP Photo / Keystone, Steffen Schmidtفیفا
فیفا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد که فیفا به صورت کتبی ایران را به تعلیق تهدید کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ایران در خصوص پرونده مارک ویلموتس گفت: من هر جایی که می روم در پایان جلسات، یک بحث فوتبالی هم به وجود می آید. من این قول را به مردم می دهم که تا لحظه آخر پای این پرونده و موضوع خواهیم بود. این پرونده هم در مجلس و هم در دستگاه قضایی پیگیری می شود.

مارک ویلموتس  - اسپوتنیک ایران
قاضی زاده: رسیدگی به پرونده ویلموتس دخالت در کار فدراسیون فوتبال نیست

وی ادامه داد: متاسفانه یک نامه ای از فیفا و AFC برای ما ارسال شد و فدراسیون فوتبال به تعلیق تهدید شد. البته یکبار قبل از جام ملت های آسیا در امارات به صورت شفاهی به تعلیق تهدید شدیم که این بار به صورت کتبی تهدید شدیم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: البته ما برای حل این موضوع از دستگاه نظارتی و امنیتی دعوت می کنیم چرا که در راس آن نامه ذکر شده است که باید براساس کدگذاری و بنا بر منابع مطمئن داخلی باید این منابعی که آدرس های غلط داده اند را کشف کنیم. چرا که این پرونده قضایی، راجع به مسائل مالی غیر فوتبالی پرونده ویلموتس بوده است.

وی افزود: بحث انتخاب سرمربی جای خود دارد. مسائل و حواشی مطمئنی داشته است. ما اطلاعاتی داریم از آن دستگاه خواهیم خواست به صورت موثق اعلام کنند. اگر داده های درستی به ما ندهند، قول می دهم که در یک ماه آینده بسیاری از اطلاعات درستی که در دست داریم را در اختیار مردم بگذاریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала