ثبت رکورد جدید کرونایی در هند

© REUTERS / Danish Ismailثبت رکورد جدید کرونایی در هند
ثبت رکورد جدید کرونایی در هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا در هند به نزدیک 100 هزار نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک، پزشکان هندی طی شبانه‌ روز گذشته بیش از 97.5 هزار مورد ویروس کرونا را شناسایی کرده اند، بر اساس داده های وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند، این بیشترین افزایش در تعداد موارد در کشور از ابتدای شیوع ویروس کرونا است.

لازم به ذکر است که برای سومین روز متوالی، تعداد مبتلایان شناسایی شده ویروس کرونا از مقادیر رکورد بیشتر است - در روز پنجشنبه، 95.7 هزار مورد جدید گزارش شده بود، در روز جمعه - حدود 96.5 هزار نفر.   

هند از نظر تعداد ویروس کرونا در رده دوم جهان قرار دارد، طبق آخرین داده های وزارت بهداشت ، بیش از 4.65 میلیون نفر مبتلا به این بیماری در این کشور شناسایی شده اند.

همانطور که توسط وزارت بهداشت هند اشاره شده، تعداد افراد بهبود یافته به 77.77 درصد از کل موارد در کشور رسید و از 3.62 میلیون نفر فراتر رفت. بیش از 958 هزار نفر در بیمارستان ها معالجه می شوند، یعنی 20.56 درصد از موارد. در شبانه روز گذشته، این تعداد بیش از 14 هزار رشد کرده است.

بر اساس آخرین داده ها، تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا از 77.4 هزار نفر فراتر رفته و 1.66 درصد از کل موارد شناسایی شده ویروس کرونا در کشور است. در طول شبانه روز گذشته، 1201 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала