ترفندی برای هل دادن خودرو در هنگام تنهایی +ویدئو

© Sputnik / Ilya Nimushin /  مراجعه به بانک تصاویر سرقت خودرو
سرقت خودرو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترفندی برای هل دادن خودرو در صورتی که راننده تنها باشد در میان کاربران فضای مجازی بازنشر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از ترفندی برای هل دادن خودرو به تنهایی، برای زمانی که کسی در آن اطراف نیست در فضای مجازی دست به دست می‌شود که با واکنش‌های برخی از کاربران ایرانی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

ترفندی که در این ویدئو ارائه شده است استفاده از کمربند خودرو می‌باشد که برای این کار کمربند سمت راننده بیرون کشیده می‌شود و درب خودرو روی آن بسته می‌شود و شخص کمربند را روی شانه خود قرار می‌دهد و با کنترل فرمان خودرو را به سمت جلو می‌کشد.

کاربران نظرات فراوانی در رابطه با هل دادن خودرو به تنهایی، عنوان می‌کنند و معتقدند این ترفند را در خیابان یا جاده‌ای که عابر و خودرویی در آن تردد ندارد می‌توان به کار بست چراکه ممکن است نتوان خودرو را متوقف کرد و خطرات جانی و مالی زیادی به دنبال خواهد داشت. جمعی از کاربران ضمن مطرح کردن روش‌های دیگر به حرکت در آوردن خودرو زمانی که راننده تنهاست، عنوان می‌کنند این روش به خودرو آسیب می‌زند و آن را کارآمد نمی‌دانند.

برخی نیز با کنایه و تمسخر عنوان می‌کنند به هیچ عنوان این ترفند را برای یک خودروی ایرانی نباید در نظر گرفت به این جهت که خودروی ایرانی بسیار بی‌کیفیت است و ممکن است این کار هم به شخص و هم خودرو آسیب بزند و هزینه‌ای دیگر برای راننده بتراشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала