وزارت بهداشت روسیه: حداکثر 100 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی به آمریکای لاتین تحویل داده می شود

© Ministry of Health (Russia) /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت بهداشت روسیه: حداکثر 100 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی به آمریکای لاتین تحویل داده می شود
وزارت بهداشت روسیه: حداکثر 100 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی به آمریکای لاتین تحویل داده می شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت بهداشت روسیه خبر از ارسال بیش از 100 میلیون واکسن اسپوتنیک وی برای مهار کرونا به آمریکای لاتین تحویل می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت بهداشت روسیه خبر از ارسال بیش از 100 میلیون واکسن اسپوتنیک وی برای مهار کرونا به آمریکای لاتین داد.

Photo production of the Russian Sputnik V vaccine - اسپوتنیک ایران
فراخوان مجله علمی مشهور بین المللی خطاب به سازندگان واکسن روسی کرونا

رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه ، کیریل دیمیتریف از عرضه واکسن روسی علیه ویروس کرونا ویروس با نام Sputnik-V به آمریکای لاتین تا به میزان حداکثر 100 میلیون دوز خبر داد.

دیمیتریف در یک کنفرانس آنلاین با کشورهای آمریکای لاتین گفت: "دیروز توافق کردیم 32 میلیون دوز واکسن به مکزیک عرضه کنیم. در آینده نزدیک ، ما حداکثر 100 میلیون دوز به سایر کشورهای آمریکای لاتین را اعلام خواهیم کرد."

وزارت بهداشت روسیه در تاریخ 11 اگوست نخستین واکسن ضد ویروس کرونا در جهان را با نام «اسپوتنیک وی» ثبت کرد. این واکسن توسط مرکز ملی تحقیقاتی پاندمی و میکروبیولوژی گامالی و بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم ساخته شده است. بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های مستقیم با شرکایش 4 میلیارد روبل را برای تولید واکسن ویروس کرونا در روسیه سرمایه‌گذاری کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала