تحقق امنیت اخلاقی در جامعه ایران

© Photo / IRNA تهران
 تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناس:عده‌ای با فریبکاری جوانان این مرز و بوم را دچار اعتیاد، فساد اخلاقی و دچار وسوسه‌هایی کند که از مسیر درست زندگی دور بیندازد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، اسماعیل حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان روز 10 سپتامبر (پنج شنبه) اظهار داشت به برکت مواضع انقلاب و امنیت عمومی حاکم بر آن پیشرفت‌های گوناگون علمی و سیاسی و عزت ملی در سطح دنیا نصیب ملت ما شده است و دشمنان نظام را وادار کرده با هر ابزاری به احساس امنیت عمومی لطمه وارد کنند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و تلاش بی وقفه دستگاه‌های امنیتی خاصه نیروی انتظامی، نقشه شوم آنها نقش بر آب شود.

توسعه روابط ایران و روسیه در چارچوب موافقت‌نامه‌های فرهنگی - اسپوتنیک ایران
توسعه روابط ایران و روسیه در چارچوب موافقت‌نامه‌های فرهنگی

وی در ادامه گفت:«همه مردم نسبت به خانواده خود و جوانی که سال‌ها برایش زحمت کشیده و تربیتش کرده‌اند حساس هستند و نیروی مقتدر انتظامی اجازه نمی‌دهد عده‌ای با فریبکاری جوانان این مرز و بوم را دچار اعتیاد، فساد اخلاقی و دچار وسوسه‌هایی کند که از مسیر درست زندگی دور بیندازد.

نیروی انتظامی با درک درست از حساسیت‌های جامعه و بر اساس وظایف قانونی خود و بدون هیچ ملاحظه‌ای با آنچه که موجب عدم تحقق امنیت اخلاقی در جامعه بشود برخورد خواهد کرد و در این مسیر، نگرانی فرهنگی خانواده ایرانی را تاب نمی‌آورد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала