آمریکا اجازه نمی دهد ایران، روسیه و چین در انتخابات ریاست جمهوری دخالت کنند

© Sputnik / Эва Мари Ускатеги /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا اجازه نمی دهد ایران، روسیه و چین در انتخابات ریاست جمهوری دخالت کنند
آمریکا اجازه نمی دهد ایران، روسیه و چین در انتخابات ریاست جمهوری دخالت کنند
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا آماده است در مقابل تلاش هایی که به نظر ایران، چین و روسیه انجام می دهند تا بر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده تاثیر بگذارند، بایستد.

به گزارش اسپوتنیک، روز چهارشنبه وزیر امنیت داخلی آمریکا چاد ولف در این خصوص صحبت کرد.

وی ضمن سخنرانی در مقابل کارکنان وزارت امنیت داخلی بیان داشت: « دولت های چین، ایران و روسیه با سیستم هایی که در انتخابات ما اثر گذارند، تهدید می کنند. هر کدام از آنها با اهداف ویژه خود و تاکتیک های مخصوص عمل می کنند. ما آماده ایم.»

ولف خاطر نشان کرد که دولت ترامپ این کشور ها مسئول اقداماتشان می داند و از جمله با تحریم پاسخ شان را می دهد. وی تاکید نمود که تلاش وزارت امنیت داخلی در ارتباط با تغییرات تاکتیک دشمنان آمریکا تغییر می کند.  آمریکا ارزش حمایت و پشتیبانی را دارد.

اوایل ماه اوت رئیس مرکز ملی ضد جاسوسی و امنیت آمریکا ویلیام اوانین بیان داشت که مقامات روسی سعی دارند نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات جو بایدن را بدنام کنند و او را نماینده ضد روسی نامیده و از ترامپ حمایت می کنند. روسیه بارها این اتهامات را رد کرده است.

اوانین در بین کشورهایی که سعی دارند در انتخابات آمریکا مداخله کنند از چین و ایران نام برد و خاطر نشان کرد که آنها سعی می کنند که ترامپ مجدادا انتخاب نشود.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала