به زودی اولین محموله واکسن کرونای روسی بین شهروندان توزیع می شود

© Ministry of Health (Russia) /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت بهداشت روسیه از توزیع اولین محموله واکسن کرونای روسی بین شهروندان خبر داد
وزارت بهداشت روسیه از توزیع اولین محموله واکسن کرونای روسی بین شهروندان خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت بهداشت روسیه: اولین محموله واکسن روسی ضد کرونا برای توزیع بین شهروندان آماده شده است و انتظار می رود در آینده نزدیک تحویل واکسن به مناطق انجام شود.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد: اولین محموله واکسن روسی ضد کرونا، ساخته شده توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی روسیه گامالیا، برای توزیع بین شهروندان آماده شده است و انتظار می رود در آینده نزدیک تحویل واکسن به مناطق انجام شود.

سرویس مطبوعاتی وزارت بهداشت افزود: "اولین محموله واکسن برای پیشگیری از ویروس جدید کرونا به نام اسپوتنیک وی (گام-کووید-واک)، که توسط مرکز تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گامالیا ساخته شده است، آزمایشات لازم را در آزمایشگاه های سازمان نظارت بر سلامتی روسیه موسوم به "روس ازدراو نادزور" گذرانده و در دسترش شهروندان قرار می گیرد."

این سرویس مطبوعاتی خاطر نشان کرد که انتظار می رود تحویل اولین محموله واکسن کرونا به مناطق روسیه در آینده نزدیک انجام شود.

در ماه اوت، وزارت بهداشت روسیه اولین واکسن جهان را برای پیشگیری از COVID-19 ثبت کرد که توسط مرکز تحقیقات گامالیا به همراه با صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه ساخته شده است. بر اساس گزارشهای تولیدکنندگان، این صندوق از بیش از 20 کشور جهان درخواست خرید یک میلیارد دوز واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала