حضور کلاس اولی ها در مدرسه الزامی نیست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حضور کلاس اولی ها در مدرسه الزامی نیست
حضور کلاس اولی ها در مدرسه الزامی نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام داشت: حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست و این موضوع کلاس اولی‌ها را نیز در بر می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره نحوه حضور دانش‌آموزان شهر تهران در مدارس بیان داشت: آموزش را به دو شیوه حضوری و غیرحضوری داریم و دانش‌آموزان هر کدام را که تمایل داشته باشند انتخاب می‌کنند.

کاهش ابتلا به کرونا با بسته‌ماندن مدارس؟ - اسپوتنیک ایران
کاهش ابتلا به کرونا با بسته‌ماندن مدارس؟

ثقفی افزود: ممکن است دانش ‌آموزی به حضور فیزیکی در مدرسه تمایل نداشته باشد و می‌تواند از روش غیر حضوری یعنی آموزش مجازی و تلویزیونی بهره‌مند شود برای دوره ابتدایی و پایه اول دبستان نیز بدین شکل است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همچنان می‌گوییم تمایل ما به این است، کلاس‌های درس به شیوه ی حضوری برگزار شود و برای پایه اول دبستان بحث ارتباط عاطفی با معلم مدنظر است بنابراین ترجیح بر این است دانش‌آموزان حضوری به مدرسه بیایند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نیز امروز اعلام کرد: هیچ فردی نمی‌تواند دانش‌آموزان را ملزم به حضور در مدارس کند و اگر بخواهند غیرحضوری آموزش ببینند اشکالی ندارد و آموزش غیرحضوری را به آنها ارائه می‌کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала