نوبخت: امکان فروش یک قطره نفت هم وجود ندارد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نوبخت: امکان فروش یک قطره نفت هم وجود ندارد
نوبخت: امکان فروش یک قطره نفت هم وجود ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون رییس جمهور ایران طی سخنانی گفت: شدیدترین مرحله تحریم نفت در برابر غذا بود اما الان در شرایطی هستیم که حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه ایران گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان «جهش تولید»، بخش تولید ملی را بی‌توجه به تحریم‌ها جهش می‌دهیم.

محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران
نوبخت: درآمدهای نفتی ایران کاهش می یابد

معاون رییس جمهور ایران روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای توسعه و برنامه ریزی همدان بیان کرد: همه به ویژه رهبر معظم انقلاب می‌دانند که در سال سختی پیش رو داریم و باید به دشمن پیام برسانم هر چه عرصه را سخت تر کند ما مقاوم و فعال تر به جهانیان نشان می هیم که ایران را در اوج تحریم ها ظالمانه اداره می کنیم.

وی اضافه کرد: شدیدترین مرحله تحریم نفت در برابر غذا بود اما الان در شرایطی هستیم که این بی‌انصاف‌ها و دژخیمان حتی برای غذا و دارو اجازه فروش یک قطره نفت را نمی‌دهند و اگر هم به فروش می رسد امکان تبادل مالی نباشد.

رییس برنامه و بودجه ایران اظهار داشت: هرچند این تحریم‌ها برای دیگر کشورها کارساز است، اما ملت ایران با کارنامه هشت سال دفاع مقدس و با قدرت و بزرگی، آنها را پشت سر می گذارد.

نوبخت گفت: برنامه‌ای دولت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بود مبنی بر داشتن برنامه یکساله برای تکمیل طرح‌های در دست اجرا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала