افشا گری رهبر ونزوئلا: ترامپ طرح ترور مرا تأئید کرده

© REUTERS / Marco Belloافشا گری رهبر ونزوئلا: ترامپ طرح ترور مرا تأئید کرده
افشا گری رهبر ونزوئلا: ترامپ طرح ترور مرا تأئید کرده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیکلاس مادورو ، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده طرح ترور وی را تأیید کرد و اکنون در جستجوی تیراندازانی است که بتوانند این کار را انجام دهند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور ونزوئلا ، که سخنرانی او از توییتر پخش شد ، گفت:"من قربانی وحشیانه ترین تجاوز شده ام. دولت آمریكا ... 15 میلیون دلار پاداش  برای سر من تعیین کرده است. دونالد ترامپ قتل من را تأیید كرد ، من اغراق نمی كنم ، و آنها سعی می كنند گروهی از تیراندازها را بفرستند و یا تیراندازان را در ونزوئلا استخدام كنند تا مرا بكشند. دونالد ترامپ چنین تصمیمی را گرفته است."

استقبال مادورو از ایده خرید موشک از ایران 
 - اسپوتنیک ایران
استقبال مادورو از ایده خرید موشک از ایران

بهار امسال ، وزارت دادگستری آمریكا اتهاماتی را علیه مادورو و 14 رهبر دیگر این كشور منتشر كرده و ادعا كرد كه آنها در تجارت مواد مخدر دست داشته اند. وزارت امور خارجه اعلام کرد که جایزه 15 میلیون دلاری برای مادورو اهدا می شود.

رئیس جمهور ونزوئلا بارها ایالات متحده را به سوء قصد به جان متهم کرده است. به گفته وی ، در سال 2019 ، از چندین تلاشی که با تأیید واشنگتن در کلمبیا سازماندهی شده بود،خنثی گردیده است.

علاوه بر این ، مادورو ، مشاور امنیت ملی سابق آمریكا ، جان بولتون را به سو قصد به خود به تاریخ 4 اوت متهم كرد. در ان زمان چندین هواپیمای بدون سرنشین حامل مواد منفجره هنگام رژه در کاراکاس  به سوی تریبون محل حضور رئیس جمهور ونزوئلا پروازکردند . در جریان این تلاش برای سوء قصد به جان مادورو ، هفت محافظ زخمی شدند  اما مادورو آسیب ندید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала