آش عاشوره، نذری همسر اردوغان و انتقادات کاربران +عکس

© Mustafa Kamaci/Presidential Press Office/Handout via REUTERSنظر اردوغان درباره جایزه نوبل
نظر اردوغان درباره جایزه نوبل  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصویری از امینه همسر اردوغان رئیس جمهور کنونی ترکیه در حال تهیه آش عاشوره در فضای مجازی منتشر شده است که با واکنش‌های متفاوت کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به اینکه در ترکیه رسم است در روز عاشورا یا دهم محرم نذری‌ای به نام آش عاشوره تهیه کنند و در میان همسایگان پخش کنند همسر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کنونی ترکیه نیز پیرو این آیین و رسوم به تهیه این نذری پرداخت و تصویری از آن را به اشتراک گذاشت که بیشتر از آن که نذری مورد توجه قرار گیرد آشپزخانه وی موضوع بحث و انتقادات کاربران قرار گرفت و به لوکس و گران بودن وسایل و حتی شیر آشپزخانه اشاره کردند.

View this post on Instagram

A post shared by Emine Erdoğan (@emineerdogan) on

کاربران قیمت شیر آشپزخانه آنها را در حدود ده هزار لیر معادل ۳۰ میلیون تومان عنوان می‌کنند و معتقدند کسی که در چنین خانه‌ای زندگی می‌کند از درد مردم و رسیدگی به امور آنان غافل است. بسیاری نیز عنوان کرده‌اند که یک سیاست‌مدار نمی‌تواند و نباید همچون مردم عادی زندگی کند و در واقع افرادی که وارد دنیای سیاست می‌شوند برای رسیدن به ثروت و قدرت است نه ساختن دنیایی بهتر برای مردمان سرزمینشان.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

برخی از کاربران نیز ضمن اشاره به سبک زندگی اردغان و خانواده‌اش از اینکه آنها هر ساله در تهیه آش عاشوره بعنوان نذری پیش قدم می‌شوند ابراز خرسندی می‌کنند. جمعی از کاربران ایرانی در واکنش به این موضوع عنوان می‌کنند این تصویر و تجملات در مقابل زندگی‌های لاکچری سیاستمدارن ایرانی و آقازاده‌ها بسیار ناچیز است و آشپزخانه‌‌ای که در تصویر دیده می‌شود چیزی شبیه به آشپزخانه‌های بلاگرهای ایرانی است و نباید به تندی از امینه اردوغان انتقاد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by شرکت هوایی و گردشگری فراز گشت (@farazgashtm) on

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала