پیش بینی افزایش مرگ و میر در اثر کرونا در اروپا

© Sputnik / Alessandro Rota /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی افزایش مرگ و میر در اثر کرونا در اروپا
پیش بینی افزایش مرگ و میر در اثر کرونا در اروپا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرگ و میر ناشی از عوارض ابتلا به کووید 19 در اروپا ممکن است تا زمستان افزایش یابد.

به گزارش اسپوتنیک به نق از بیانیه منتشر شده توسط مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت (WHO) هانس كلوژ، پیش بینی افزایش مرگ و میر در اثر کرونا در اروپا قوت گرفته است.

اصلی‌ترین دلیل ابتلا به کرونا در ایران   - اسپوتنیک ایران
اصلی‌ترین دلیل ابتلا به کرونا در ایران

وی با اشاره به احتمال زیاد شیوع ویروس در بین اروپایی ها گفت: "ممکن است میزان مرگ و میر در بین جوانان زیاد نباشد، اما این بیماری مانند گردباد است." به گفته نماینده سازمان جهانی بهداشت ، افزایش مرگ و میر ممکن است به این دلیل باشد که جوانان - حاملان بالقوه کروناویروس - با افراد مسن ارتباط بیشتری داشته باشند. شروع سال تحصیلی کنترل شیوع کرونا را دشوارتر می کند.
خطر به ویژه در زمستان زیاد است ، زیرا این زمان مرگ و میر به دلیل بیماریهای فصلی بیشتر است. به همین دلیل ، افراد مسن در معرض خطر بسیار بیشتری خواهند بود. مدیرعامل این سازمان از سالمندان خواست تا سلامت آنها را تحت نظر بگیرند و سعی کنند به کرونا مبتلا نشوند.
در پایان ماه ژوئیه ، كلوژ جوانان مقیم اروپا را به دلیل افزایش شیوع کرونا سرزنش كرد: وی اظهار داشت كه در بین جوانان اروپا به ویژه موارد بسیاری از کروناوجود دارد. به عقیده وی ، شیوع کرونا ممکن است به این دلیل باشد که جوانان تمایل به رعایت قوانین دوری اجتماعی ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала