کرافت: کشورهای مخالف بازگشت تحریم های ایران با تروریستها کنار هم قرار گرفتند

© AFP 2023 / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Tasos KATOPODISکرافت: کشورهای مخالف بازگشت تحریم های ایران با تروریستها کنار هم قرار گرفتند
کرافت: کشورهای مخالف بازگشت تحریم های ایران با تروریستها کنار هم قرار گرفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل از کشورهایی که با بازگرداندن تحریم های ایران مخالفت کرده بودند بشدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: آندسته از اعضای شورای امنیت که از حمایت واشنگتن برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران خودداری کردند با تروریست در یک صف قرار گرفتند.

نبنزیا: امیدوارم آمریکا دیگر سعی در بازگشت تحریم های ایران نداشته باشد - اسپوتنیک ایران
نبنزیا: امیدوارم آمریکا دیگر سعی در بازگشت تحریم های ایران نداشته باشد

کرافت گفت: دولت ترامپ از اینکه در این موضوع در اقلیت قرار گرفته است نمی ترسد. وی گفت: "تنها افسوس من این است که اعضای دیگر این شورا گمراه شده اند و اکنون در کمپین تروریست ها قرار گرفته اند."

کرافت تأکید کرد که آمریکا بخشی از این شکست نخواهد بود و آرام نخواهد ماند. به گفته وی، ایالات متحده روندی را پیش خواهد برد تا ایران را آن چیزی که آن واقعا است بشناساند.

هفته گذشته مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریكا به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایتی را مبنی بر عدم رعایت ایران در مفاد برجام و برای شروع روند بازگشت تحریم های ضد ایرانی تحت قطعنامه 2231 ارائه كرد.

روز سه‌شنبه در شورای امنیت سازمان ملل متحد، اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای امنیت سازمان ملل آشکارا مخالفت خود را با بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کردند، زیرا آنها معتقد هستند که ایالات متحده که برجام را ترک کرده است حق اجرای این رویه را ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала