خوشمزه اما خطرناک

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliخوشمزه اما خطرناک
خوشمزه اما خطرناک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی از محصولات غذایی آشنا برای هر فردی، در برخی موارد می‌توانند کشنده باشند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه " Sözcü" ترکیه با استناد به اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا می‌نویسد: به گفته کارشناسان، اگر تخم مرغ به طور صحیح پخته نشود، می‌تواند به منبع عفونت ناشی از باکتری سالمونلا تبدیل گردد. کارشناسان توصیه می‌کنند که این محصول را به طور کامل بشویید و در یخچال نگهداری کرده و آن را تازه نگه دارید؛ همچنین از خوردن تخم مرغ خام خودداری کنید.

بهترین مواد غذایی برای کاهش اضطراب
 - اسپوتنیک ایران
بهترین مواد غذایی برای کاهش اضطراب

قارچ‌ها نیز در این لیست قرار گرفته‌اند، زیرا بسیاری از گونه‌های قارچ سمی هستند و می‌توانند منجر به مسمومیت یا مرگ شوند. علاوه بر این، سبزیجات مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. به طور خاص، کلم بروکلی، کاهو، اسفناج و شابانک می‌توانند عفونت‌هایی مانند اشریشیا کلی به همراه داشته باشند.

متخصصان در این گزارش همچنین مضرات قهوه را ذکر کرده‌اند. این نوشیدنی منجر به زرد شدن دندان ها، کم آبی و اختلال در خواب می شود.

تن همچنین در لیست محصولات خطرناک قرار گرفته است. به گفته کارشناسان، تن ماهی سفید به مقدار زیادی می تواند برای نوزادان و جنین مضر باشد، زیرا این ماده غذایی بر سیستم عصبی تأثیر منفی می گذارد.

بنا به گفته کارشناسان بادام زمینی برای برخی افراد نیز خطرناک است. طبق تحقیقات، این محصول یکی از شایع ترین دلایل مرگ ناشی از آلرژی های غذایی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала