آموزش سئو چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

© Photo / PixabayGoogle search
Google search - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاسخ این سوال بسیار ساده است.

این روزها تمام کسب و کارها با دنیای اینترنت درگیر شده است. اکنون زمان آن رسیده است که شما با تعیین هدف خود، از این فرصت طلایی بیشترین بهره را ببرید. کسب درآمد به وسیله تکنیک های آموزش سئو کاری است که بازاریابان و مدیران کسب و کارهای بزرگ اکنون برای توسعه کاری خود از آن استفاده می کنند. شما نیز می توانید همانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و ... به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید، کسب درآمد کنید و بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

اما چگونه می توانیم با سئو کسب درآمد کنیم؟

چه فاکتورهایی در سئو سایت برای توسعه کسب و کارها، اهمیت بیشتری دارد؟

این سوالاتی است که با مطالعه این مقاله به طور کامل متوجه آن می شوید.

 

سئو چیست و چرا کسب و کارها را دچار تحول می کند؟

سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization که به زبان فارسی به معنی بهینه سازی برای موتور جستجوگر است. بهینه سازی برای اینکه افراد بتوانند راحت تر شما را بیابند. منظور از بهینه سازی یعنی صفحات وب سایت خود به گونه ای دچار تغییر و تحول کنید که توجه موتور جستجوگر گوگل را به خود جلب کنید. جلب توجه کردن برای گوگل باعث می شود که نظر کاربران را نیز به خود جلب کنید. چون در صورتی که سایت شما به درستی بهینه سازی شود، کاربران راحت تر شما را می بینند، سریع تر شما را پیدا می کنند. حال این بهینه سازی نکات و ترفندهایی دارد که فقط در دوره آموزش سئو به طور کامل به آن پرداخته می شود.

البته راه های دیگری نیز برای آموزش سئو وجود دارد. اما به طور کامل به آن پرداخته نمی شود. البته که برخی افراد برای شروع از آموزش سئو رایگان برخی وب سایت ها مانند نیوسئو، وبسیما و ... استفاده می کنند.

 

راه های درآمد زایی با یادگیری اصول سئو

دنیای سئو به قدری بزرگ است که شما از هر تکنیک و ترفندی برای کسب درآمد می توانید استفاده کنید. شما می توانید در هر بخش سئو، متخصص شوید و از آن راه برای خود کسب درآمد کنید. سئو سایت دارای چند بخش اصلی است که هر کدام متخصص و کارشناس خاص خود را لازم دارد:

1.      تولید و سئو محتوا

2.     لینک سازی داخلی و خارجی

3.     بهینه سازی سورس سایت

این سه بخش اصلی سئو سایت است باز هر کدام دارای بخش های مختلفی است و شما با یادگیری اصول هر کدام در آموزش سئو، می توانید به روش های زیر کسب درآمد کنید. راهکارهای زیر برای کسب درآمد برگرفته از بررسی کارشناسان وب سایت نیوسئو است:

1.      کار در شرکت های بزرگ

2.     فروش محصولات در سایت

3.     فروش محصولات دیگران در سایت خود

4.     کسب درآمد از طریق مشاوره ساعتی

5.     راه اندازی یک آکادمی آموزشی

6.     ارائه خدمات سئو به شرکت های دیگر

7.     برگزاری سمینار و کسب درآمد از طریق آن

8.     ساخت و فروش محصولات سئو

9.     کسب درآمد از طریق یک بلاگ پربازدید

10.   کسب درآمد واسطه گری از طریق سئو

11.    فروش دوره آموزش سئو به صورت آنلاین

12.   ارائه خدمات تولید و بازاریابی محتوای مطابق با سئو

 

۳ فاکتور مهم در رتبه بندی صفحات وب سایت در سئو

سئو شامل فاکتورهای زیادی است که اما مواردی از آن، در آموزش سئو تاکید ویژه ای به آن شده است. اما در ادامه 3 فاکتور مهم که بر رتبه بندی صفحات سایت شما تاثیر فوق العاده می گذارد را با هم بررسی می کنیم. این 3 فاکتور به قدری برای گوگل اهمیت دارد که در هر بروز رسانی خود، این فاکتورها را نیز در نظر می گیرد.

تولید محتوا در سئو پادشاهی می کند
تولید محتوا باید به گونه ای باشد که هر کاربری با مطالعه اولین مقاله، مشاهده اولین ویدیو یا تصاویر، تمایلی به مشاهده بقیه بخش های وب سایت شما باشد. اصول مهم تولید محتوا در دوره آموزش سئو به گونه ای برای اساتید سئو اهمیت دارد که ساعت ها وقت خود را برای این موضوع می گذارند. مهمترین نکته در تولید محتوا، داشتن کیفیت بالا و جذابیت ایده آل برای کاربران است. محتوایی که در خدمت هدف شما باشد و هدفتان را به کاربر نشان دهد.

متا تگ ها؛ کمی تخصصی اما ساده
شاید کمتر با واژه متا تگ برخورد کرده باشید. اما قطعا با شکل ظاهری آن برخورد داشته اید نمی دانستید که به آن متا تگ می گویند. قطعا به توضیحاتی متنی که زیر لینک نتایج گوگل نمایش داده می شود توجه کرده اید. این یک متا تگ با عنوان متا تگ دیسکریپشن است که اگر به طور اصولی نوشته شود، به طرز شگفت انگیزی ورودی شما از گوگل را بالا می برد. اصول طراحی و تولید متا تگ موضوع مهمی در آموزش سئو است.

بهینه بودن سرعت وب سایت
شما باید تمام عوامل فنی مربوط به افزایش سرعت سایت را بدانید. هیچ کاربری سایت هایی که بارگزاری آن ها زمانبر باشند را نمی پسندند و سریعا از آن سایت خارجی می شوند. بهینه سازی وب سایت برای داشتن سرعت مناسب، از جمله مواردی است که به بهینه سازی سورس یکی از سرفصل های دوره آموزش سئو برمیگردد.

 

اولین قدم برای موفقیت و کسب درآمد با سئو چیست؟

بیان این مطلب که آموزش سئو مهم است و یادگیری آن شگفتی های زیادی را برای شما ایجاد می کند، کمی شعار گونه است. کافی است خودتان بررسی کنید تا متوجه شوید با شرکت در دوره آموزش سئو به چه سادگی کسب و کارتان متحول شده و درآمدتان چندصد برابر می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала