تذکر غزال تیزپای آسیا به مجری برنامه زنده جهت رعایت پروتکل های بهداشتی +ویدئو

© Photo / Khodadad Aziziخداداد عزیزی
خداداد عزیزی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تذکر خداداد عزیزی به مجری برنامه زنده بابت استفاده نکردن از ماسک!

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در برنامه ای حضور یافت که یکی از مجریان برنامه از ماسک استفاده نکرده بود. 

View this post on Instagram

A post shared by پروا (@parvaparastto) on

این در حالی بود که بقیه مجریان و میهمانان دیگر برنامه همه از ماسک استفاده کرده بودند. خداداد عزیزی به صورت مکرر به مجری برنامه جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر داد.
View this post on Instagram

A post shared by قائم شهر شما (@qaemshahr.e.shoma) on

واکنش مجری نیز به جای عذرخواهی و استفاده از ماسک، با لحنی طنزگونه ملامت تهیه کننده برنامه بود که چرا میهمان دیگری مانند علی دایی را به جای خداد عزیزی دعوت نکردند. او همچنین از خداد عزیز خواست که فاصله اجتماعی را با او رعایت کند.
View this post on Instagram

A post shared by رسانه فوتبالیزم (@footbaliizm) on

مجری برنامه حتی زمانی که برای او ماسک بهداشتی آوردند نیز از استفاده از ماسک امتناع کرد و عنوان کرد که افراد حاضر در استدیو دلشان به حال او نسوخته است بلکه چون خود ماسک دارند اصرار می کنند تا من هم ماسک بزنم.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که حرکت مجری در برخورد با خداداد عزیزی که حماسه ساز ملبورن بوده، درست نبوده است. به گفته این دسته از کاربران، اصرار مجری برای عدم استفاده از ماسک را در حالی که در تلویزیون بارها بر این مهم تاکید شده است، متوجه نشدند. گروهی دیگر از کاربران نیز معتقدند که مجریان تلویزیون که مسئولیت فرهنگسازی را بر عهده دارند باید زودتر از میهمانان برنامه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، نه اینکه در برابر تذکر منطقی میهمان برنامه نیز مقاومت کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала