واکنش احمدی نژاد به درخواست فتاح

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمود احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دفتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور نهم و دهم ایران در اطلاعیه ای به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک بنیاد، پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تابناک، رئیس جمهور پیشین ایران در اطلاعیه‌ای به سخنان رئیس بنیاد مستضعفان واکنش نشان داده و تاکید کرد آمادگی داشته و دارد كه ساختمان ولنجک را تخليه کند.

مظاهری، احمدی نژاد را متهم کرد که به او دستور داده بود پول بدون پشتوانه چاپ کند - اسپوتنیک ایران
مظاهری: احمدی نژاد دستور داده بود پول بدون پشتوانه چاپ کنم

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفین شب گذشته در گفت و گویی تلویزیونی که از شبکه یک سیمای ایران پخش شد موضوعاتی را در باره املاک این بنیاد مطرح کردو وی در این برنامه گفت: آقای احمدی نژاد هم در حال حاضر در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک هستند که زمین آن 1800 متر مربع است. البته آماده هستند منتقل شوند و به محلی در جنوب شهر بروند.

دفتر محمود احمدی نژاد نیز در اطلاعیه ای به این سخنان پاسخ داد، متن اطلاعیه:

بسم الله الرحمن الرحيم

با تبريک عيد سعيد غدير و عطف به مطالبی كه جناب آقای فتاح رئيس محترم بنياد مستضعفان شامگاه هجدهم مرداد ماه جاری در مورد ساختمان محل استقرار اين دفتر در سيمای جمهوری‌اسلامی مطرح كردند، نكات زير را به استحضار مردم شريف می‌رساند:

1- اين دفتر و جناب آقای دكتر احمدی‌نژاد هيچگاه درخواستی برای در اختيار گرفتن ساختمان به بنياد مستضعفان نداده‌اند. اين دفتر همچنين هيچ دخالتي در تعيين يا انتخاب محل مورد نظر كه ساختمانی متروكه بوده و بعداً بازسازی گرديد، نداشته است. محل مذكور در آبانماه 1392 با انتخاب و پيشنهاد و دستور رئيس محترم وقت بنياد مستضعفان و با عقد قرارداد در اختيار اين دفتر قرار گرفته است.

2- اين دفتر به ويژه پس از پيشنهاد سال 1396 جناب آقای دكتر احمدی‌نژاد به مقام معظم رهبري دائر بر فروش تمامی أموال بنياد مستضعفان و توزيع آن بين مردم، خصوصاً محرومين، همواره آماده تخليه اين محل بوده است.

3- طي سال گذشته و با افزايش نجومی قيمت‌ها، اين دفتر ابتدائاً و رأساً پيشنهاد تخليه را به مسئولين بنياد داده است، ليكن از طرف آنان تا كنون هيچ درخواستی حتی تلويحی برای تخليه ارائه نشده است.

4- با اين حال آمادگی داشته و داريم كه ساختمان مذكور را تخليه نماييم و خواهيم كرد. كافی بود مسئولين مربوطه درخواست خود را مستقيماً به اين دفتر اعلام می‌نمودند.

5- دكتر احمدی‌نژاد هرگز زير بار دين هيچ فرد، گروه و جريانی نبوده و به لطف الهی نخواهند بود.

از خداوند منان سلامتی، عزت، رفاه و امنيت ملت ايران و همه ملت‌ها را مسألت داريم.

دفتر رئيس‌جمهور نهم و دهم

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала