شرمن: سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ بر ایران بی‌ فایده است

© Photo / IRNAشرمن: سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ بر ایران بی‌ فایده است
شرمن: سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ بر ایران بی‌ فایده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون سیاسی وزیر خارجه دولت باراک اوباما، خروج آمریکا از برجام و سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ بر ایران را بی‌ فایده دانست و گفت ایران در برابر این سیاست، راه مقاومت را انتخاب کرده و به راه خود ادامه می‌ دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، وندی شرمن معاون سیاسی وزیر خارجه دولت باراک اوباما، روز چهارشنبه در نشست امنیتی آسپین که به صورت مجازی برگزار شد، برایان هوک را سخنگوی خوبی برای رویکرد ترامپ دانست اما گفته‌هایش را رد کرد و افزود: پس از توافق هسته‌ای در سال ۱۳۹۴، اکنون ما توافقی نداریم و ایران اورانیوم را با درصد بیشتری غنی سازی کرده است.

هفته آینده قطع نامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به شورای امنیت می رود 
 - اسپوتنیک ایران
هفته آینده قطع نامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به شورای امنیت می رود

وی ادامه داد: ایران همچنین تعداد سانتریفیوژهای بیشتری را در اختیار دارد و همچنان از نیروهای نیابتی در منطقه حمایت می‌کنند.

معاون سیاسی وزیر خارجه پیشین آمریکا اضافه کرد: من از سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ تشکر می‌کنم اما آنچه که دریافت کردند همانی است که خود برایان هوک هم اعتراف کرد؛ مقاومت.

شرمن اظهار کرد: دولت فعلی تاکتیک‌هایی داشته اما روشن نیست که اهداف استراتژیک آنها چه بوده است. این دولت می‌گوید سیاست آنها تغییر رژیم نیست، می‌گوید آنها اهرم‌هایی برای مذاکره بهتر ایجاد کرده‌اند اما آنچه که من می‌بینم این است که ایران هرگز به مذاکره نزدیک نیست.

وی تصریح کرد: از این رو، کاملا در بدترین نقطه هستیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала