ترامپ مدعی شد واکسن کرونا تا انتخابات آماده خواهد شد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ
ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصصان بهداشتی آمریکایی و متخصصان دیگر در کاخ سفید چنین سناریویی را بعید می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با رادیوی «Geraldo Rivera» ادعا کرد که تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور احتمالاً واکسن کرونا در بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد.

ترامپ در پاسخ به سؤال این مجری مبنی بر اینکه آیا او معتقد است واکسن کرونا قبل از روز برگزاری انتخابات ماه نوامبر، آماده می‌شود گفت: «به نظرم در برخی موارد بله و احتمالاً پیش از انتخابات آماده خواهد شد».

ترامپ: اگر انتخابات نزدیک نبود ایران و کره شمالی پای میز مذاکره بودند - اسپوتنیک ایران
ترامپ: اگر انتخابات نزدیک نبود ایران و کره شمالی پای میز مذاکره بودند

ترامپ پیش از این مدعی شده بود که عملکرد آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا در قیاس با دیگر کشورها خوب بوده است. این در حالی است که آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در مصاحبه‌ای ادعای ترامپ را رد کرده و گفته که این کشور بدترین وضعیت جهان را دارد.

ترامپ همچنین اخیراً مدعی شد درباره شیوع کرونا، همه چیز «تحت کنترل» است. وقتی پرسیده شد چطور تحت کنترل است، وقتی هر روز ۱۰۰۰ آمریکایی می‌میرند. ترامپ در جواب گفت:«اینکه می‌میرند. درست است، کاری نمی توان کرد».

بر اساس گزارش سایت دانشگاه جان هاپکینز، تاکنون ۴ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۶۱ نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۳۲۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала