زمان پروازهای فوق العاده ایران ایر به بیروت اعلام شد

© REUTERS / Regis Duvignau زمان پروازهای فوق العاده ایران ایر به بیروت اعلام شد
زمان پروازهای فوق العاده ایران ایر به بیروت اعلام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان هواپیمایی کشوری لبنان برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مجوز پرواز فوق العاده صادر کرده و دومین پرواز فوق‌العاده برای بازگشت شهروندان ایران از بیروت در روز ۲۲ مردادماه انجام می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، پس از وقوع انفجار در پایتخت لبنان، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) برای بازگرداندن مسافران ایرانی از این کشور پروازهای فوق‌العاده‌ای را اختصاص داد.

اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از رویداد انفجار بیروت - اسپوتنیک ایران
اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از رویداد انفجار بیروت

بر این اساس یک پرواز فوق‌العاده با شماره ۶۶۱ در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه (۱۲ آگوست) از فرودگاه حضرت امام خمینی انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز، با شماره ۶۶۱ در ساعت ۱۶ به وقت محلی فرودگاه بیروت را ترک و در ساعت ۲۰ در فرودگاه حضرت امام خمینی به زمین می‌نشیند.

تاکنون بالغ بر سه هزار نفر در  انفجار شب گذشته در بیروت به بیمارستان منتقل شدند و دستکم ۶۳ نفر نیز تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

حسان دیاب نخست وزیر لبنان سه‌شنبه شب در پی وقوع انفجار در بندر بیروت و کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان لبنانی روز چهارشنبه را عزای عمومی در کشور اعلام کرد.

بیش از۲ شرکت هواپیمایی داخلی پروازهای هفتگی به بیروت پایتخت لبنان داشتند که در پی گسترش شیوع کرونا این پروازها کاهش یافته بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала