چگونه با بودجه اقتصادی کم لاغر شوید

© Fotolia / Lsantilliچگونه با بودجه اقتصادی کم لاغر شوید
چگونه با بودجه اقتصادی کم لاغر شوید  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک روش ساده و آسان برای اطمینان از رژیم غذایی سالم در محل کار و در عین حال کاهش هزینه های غیر ضروری و لاغری استفاده از جعبه غذا است.

به گزارش اسپوتنیک، مشاور لاغری واروارا زارودینا راز لاغری با پول کم را استفاده از لانچ باکس (جعبه غذا) می داند.

محققان توانستند ژنی که باعث لاغری می شود را پیدا کنند - اسپوتنیک ایران
محققان توانستند ژنی که مانع از لاغری می شود را پیدا کنند

روانشناس بالینی و مشاور لاغری واروارا زارودینا می گوید ، یک جعبه ناهار - یعنی یک ظرف محکم برای حمل مواد غذایی - می تواند به ابزاری مؤثر برای کنترل وزن تبدیل شود.

او توصیه می کند بهتر است یک جعبه ناهار را با برخی از غذاهای سالم در سر کار همراه خود داشته باشید - بنابراین ، به گفته وی ، شما نه تنها در هزینه صرفه جویی می کنید ، بلکه کالری غیرضروری را نیز محدود می کنید.

به دوستانم توصیه می کنم که غذای جعبه ناهار را میل کنند. اگر شخصی بخش خود را از جعبه ناهار خورده باشد ، دیگر گرسنه نیست. بیرون رفتن با همکاران پس از صرف غذا تنها می تواند به یک فنجان قهوه ختم شود. وقتی بدن گرسنه است ، نیاز به کربوهیدرات سریع دارد بنابراین بهتر است پیشاپیش غذای خود را سر کارتان بیاورید. در صورت تمایل می توانید یک ناهار کامل را در جعبه ناهار قرار دهید ، که از قبل با دقت به ترکیب آن فکر کرده باشید.

"شخص می تواند یک وعده غذایی کامل بخورد. معمولاً لانچ باکس یک جعبه کوچک است که راحت در کیف قرار داده می شود ، و حمل آن دشوار نیست. وقتی فرد آن را بخورد ، او دقیقاً همان چیزی را که برنامه ریزی کرده است می خورد و اضافه وزن پیدا نخواهد کرد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала