سخنان بسیار تند و افشاگرانه سیاستمدار اصولگرای ایران علیه احمدی نژاد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سخنان بسیار تند و افشاگرانه سیاستمدار اصولگرای ایران علیه احمدی نژاد
سخنان بسیار تند و افشاگرانه  سیاستمدار اصولگرای ایران علیه احمدی نژاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرد احمدی نژاد چند روز پیش به قم رفته اما هیچکدام از بزرگان و مراجع تقلید در این شهر "ایشان را راه نداده اند و فقط یکی از مراجع ایشان را پذیرفته است".

به گزارش اسپوتنیک ، احمد کریمی اصفهانی، چهره شاخص اصولگرا در گفتگو با "خبرآنلاین" اتهامات و افشاگری هایی را علیه محمود احمدی نزاد، رئیس جمهور سابق ایران مطرح کرد:

بخش هایی از اظهارات این سیاستمدار ایرانی چنین هستند:

"آقای احمدی نژاد یکی از رئیس جمهورهایی بود که از اول دوره اش تا روز پایان کارش فرافکنی داشت و خودش را در نظام جمهوری اسلامی یک سر و گردن از کل مسؤلین بالاتر می دانست و یکی از اشتباهات بزرگ این بود که فکر می کرد لنگر زمین و آسمان است و هر مشکلی را می تواند حل کند و حتی داشت یک جای پا از رهبری هم بالاتر می گذاشت.

یکی از فرصت های طلایی که در این ۴۰ سال بدست آمد، دوره طلایی ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد بود که از نظر درآمد ارزی بالاترین درآمد را داشتیم و اگر ما در آن مقطع ارز را کنترل و حفظ کرده بودیم به اندازه تمام دوره ها درآمد نفتی آن دوره را داشتیم و میانگین فروش نفت ما ۱۱۰ دلار بود و بیشترین نفت را در آن مقطع ۸ ساله فروختیم.

مظاهری، احمدی نژاد را متهم کرد که به او دستور داده بود پول بدون پشتوانه چاپ کند - اسپوتنیک ایران
مظاهری: احمدی نژاد دستور داده بود پول بدون پشتوانه چاپ کنم

هیچ کسی نیامده است و این شخصی که این همه خیانت کرد را مؤاخذه کند و این مسئله ای است که به نظر من در کنار قوه مجریه ، قوه قضاییه با دنبال کردن تخلف هایی که در ادوار مختلف ریاست جمهوری باید جلوی این خسران ها را بگیرد یا قوه مقننه با نظارت خود، می توانستند بهتر عمل کنند اما این فرصت ها از بین رفت. در صورتی که ما با آن پول می توانستیم مملکت را صدها سال بیمه کنیم، لذا در کنار این ویژگی هایی که رئیس جمهور باید داشته باشد حتما دو قوه دیگر هم باید در صحنه حضور داشته باشند و تعامل بین قوا برای هم افزایی رفع مشکلات باشد.

ظلم ها و جنایت هایی که احمدی نژاد کرد قابل مقایسه با هیچ رئیس جمهوری در مملکت نیست و با هیچ دوره ای قابل مقایسه نخواهد بود. من حاظرم در هر دادگاهی پاسخ بدهم ودر این باره مناظره کنم.

تنها کسی که از رهبری اخطار کتبی گرفت آقای احمدی نژاد بود، اما او با همین ظاهر نمایی ها و فرافکنی ها بدون اینکه مردم کوچه و بازار بدانند چه خیانتی به خانواده های ایرانی کرده است و هیچ کسی هم تا الآن نیامده است و او را به چالش نکشیده است که همه بفهمند آقای احمدی نژاد چه کارهایی کرده است.

یکی از کارهایش پرداخت یارانه نقدی بود. ما برای یارانه پرداخت کردن در کشور قانون داشتیم اما قانون به درستی اجرا نشد. مساله بعدی افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار بود و مجلس تصویب کرد که ۳۰ درصد درآمد آن را به تولید اختصاص دهد و ۷۰ درصد آن را به مردم اختصاص دهند اما درست انجام نشد او می توانست این ۷۰ درصد را به اضافه آن ۳۰ درصد کند و ۱۰۰ درصد شغل ایجاد کند تا خانواده ها از این بهره ببرند، آن مکانیزمی که احمدی نژاد پیش گرفت برای یک خانواده ۴ نفره در ماه ۲۰۰ هزار تومان یارانه بود اما اگر شغل ایجاد می کرد و ما برای شغل درآمد ۲ میلیونی در نظر بگیریم، برای یک خانواده ۴ نفره در ماه ۲ میلیون میشد، پس یعنی او ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از جیب ملت سرقت کرده است.

در مملکت حتما باید تشویق و تنبیه باشد و زمانی که تشویق نباشد تنبیه هم نیست و آقای احمدی نژاد نباید جرات کند که امروز از منزل بیرون آید، ایشان چند روز پیش به قم رفته اند و ملاقاتی داشته اند اما خدا را شکر بزرگان ما و مراجع ما هیچ کدام ایشان را راه نداده اند و فقط یکی از مراجع ایشان را پذیرفته است. مراجع به دلیل اینکه از خباثت او خبر داشتند او را راه ندادند.

او یک تعدادی را به استخدام خود در آورده است و هر زمانی که جایی می رود مردم فکر می کنند که آنها طرفداران او هستند در صورتی که اینها کسانی هستند که احمدی نژاد به استخدام خود درآورده است تا دور او را شلوغ کنند. این کاری است که عمروعاص هم کرد. به نظر من می رسد که ما قبل از این که هزینه ای برای مملکت درست کنیم باید به مردم آگاهی بدهیم که هزینه جدید را برای ریاست جمهوری ندهیم و رئیس جمهوری که به مردم خیانت کرده است را به مردم نشان دهیم.

به نظر من مثل خیلی از مسائل که در مملکت ما هنوز به آن رسیدگی نکرده اند این هم یکی از آن موارد است. به نظر من حتما باید مردم مطلع شوند. من فکر نمی کنم با خیانت هایی که برای ما مشخص است به هیچ عنوان او مورد تایید قرار گیرد، ولی در عین حال مردم باید بدانند که او چکارهایی کرده است تا هزینه شورای نگهبان و کسانی که تایید یا رد صلاحیت می کنند بالا نرود. حداقل آن این است که به دستگاه های نظارتی ما کمک کند تا مردم آگاه شوند و بدانند علت رد صلاحت او برای خیانت هایی است که در کشور انجام داده است".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала