بیل گیتس میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا را پیش بینی کرد

© AP Photo / Samuel Habtabبیل گیتس میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا را پیش بینی کرد
بیل گیتس میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا را پیش بینی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیل گیتس ، بنیانگذار ، میلیاردر و نیکوکار آمریکایی و یکی از بنیانگذاران مایکروسافت معتقد است که داروهای مؤثر برای درمان بیماری ناشی از نوع جدید ویروس کرونا (COVID-19) تا پایان سال 2020میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد اما با این وجود ، فقط واکسن نقش تعیین کننده ای در بازگشت جامعه به زندگی عادی خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CNBC ، بیل گیتس گفت: "داروهای مورد استفاده علیه کرونا، دارای فایده درمانی قابل توجهی هستند . بنابراین ، من فکر می کنم احتمال زیادی وجود دارد که به دلیل استفاده از مجموعه ابزارهای جدید ، تا پایان سال کاهش قابل توجهی در میزان مرگ و میر را داشته باشیم. "

گیتس یادآوری می کند "رمسدویر" که برای مبارزه با بیماری ابولا ساخته شده بود ، یکی از داروهای پیشرو در درمان بیماران مبتلا به کروناویروس در جریان تحقیقات است. تحقيقاتي كه توسط شرکت"ساینس گيلاد"  انجام شده ، كاهش 62٪ مرگ و مير در بین بيماران دارای وضعیت وخیم را نشان داده است.

علاوه بر این ، دو داروی ضد ویروسی دیگر در حال آزمایش هستند که می توانند به صورت خوراکی و نه به صورت تزریق داخل وریدی مانند رمسدویر مصرف شوند.

با این حال ، میلیاردر آمریکایی به اهمیت آگاهی مردم از لزوم واکسیناسیون در هنگام قابل دسترس شدن آن اشاره کرد.

بیل گیتس گفت: "امیدوارم مردم واقعیت ها را مطالعه کرده ، ارزش کسانی که مواظبشان هستند را بفهمند و درک کنند که ما در این عرصه با هم هستیم. ما باید با کمک ماسک و شاید در نهایت با رسیدن به ایمنی جمعی به لطف واکسن از یکدیگر محافظت کنیم. "

پیش از این ، بیل گیتس ، بنیانگذار بنیاد مایکروسافت و همسرش ملیندا 100 میلیون دلار کمک به اتحادیه  جهانی برای ساخت واکسن و تامین ایمنی واگذار کردند تا به روند قابل دسترس کردن واکسن کرونا پس از ساخت آن سرعت بخشیده شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала