زمان قطعی شروع سال تحصیلی در ایران اعلام شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / زمان قطعی شروع سال تحصیلی در ایران اعلام شد
زمان قطعی شروع سال تحصیلی در ایران اعلام شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر آموزش و پرورش ایران اعلام داشت: سال تحصیلی جدید با کمترین مشکلی آغاز می‌شود و هیچ نگرانی در خصوص این امر وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ایران، اعلام کرد: سال تحصیلی جدید با آمادگی کامل از ۱۵ شهریور ماه آغاز می شود.

آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در ایران

وزیر آموزش و پرورش ایران ظهر یکشنبه در حاشیه کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای مظفر در پاکدشت طی سخنانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال تحصیلی جدید با آمادگی کامل از ۱۵ شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داد: دانش آموزان بر این اساس، آموزش‌های لازم را از بسترهای مختلف دریافت می‌ کنند و اگر امکان حضور فیزیکی دانش آموزان در مدرسه وجود نداشته باشد، با توزیع آموزش در طول هفته در بستر فضای مجازی آموزش‌ها پیگیری می‌شود.

حاجی میرزایی اضافه کرد: در خصوص حضور و یا عدم حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در خصوص کمبود نیروی آموزشی نیز گفت: در این خصوص برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی شده است و با استفاده از معلمین حق التدریس، بازنشستگان و به تأخیر انداختن بازنشستگی معلمان شاغل این نیاز حل می‌شود و کمبود اصلی ما برای نیروهای رسمی شاغل است و در زمینه نیرو برای سال تحصیلی جدید هیچ کمبودی نداریم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала