آیا هدف انسان در روابط جنسی تغییر خواهد کرد؟

© Fotolia / Canjoenaآیا هدف انسان در روابط جنسی تغییر خواهد کرد؟
آیا هدف انسان در روابط جنسی تغییر خواهد کرد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پروفسور کارل جراسی، استاد دانشگاه استنفورد پیش بینی کرده که تا سال 2050 ، بشریت از نگریستن به روابط جنسی به عنوان وسیله ای برای تولید مثل دست برداشته و لقاح فقط به صورت مصنوعی انجام خواهد شد .

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازنشریه  نشنال جئوگرافیک، این دانشمند آمریکایی معتقد است انسان ها در آینده فقط برای لذت بردن وارد روابط جنسی شده و این روابط بدون قبول هیچگونه تعهدی برقرار شود.

بدنیا آمدن کودک متعلق به نژاد دیگر پس از لقاح مصنوعی - اسپوتنیک ایران
بدنیا آمدن کودک متعلق به نژاد دیگر پس از لقاح مصنوعی

وی معتقد است روش لقاح آزمایشگاهی (IVF) كه اکنون  فقط در صورت وجود دلایل پزشكی مورد استفاده قرار می گیرد ، در آینده در همه كشورهای توسعه یافته رواج  خواهد یافت . به گفته این دانشمند ، زن و مرد مواد بیولوژیکی خود را منجمد کرده و سپس آن را استریل می کنند. این به انسان ها  امکان خواهد داد تا در مورد سن مناسب برای به دنیا آوردن کودکان فکر نکرده  بلکه به دنبال پیشرفت شغلی و تخصصی خود باشند.

این کارشناس احتمال داده که در چنین پدیده ای نکات منفی وجود نداشته باشد و با استفاده از آن زنان قادر به جلوگیری از بارداری های ناخواسته بوده و  بنابراین نیازی به سقط جنین نخواهد بود.

کارل جراسی، سازنده  داروهای ضد بارداری خوراکی بود. وی در سال 2015 در سن 91 سالگی درگذشت. علاوه بر این ، این دانشمند به عنوان نویسنده چندین کتاب از جمله مجموعه شعرها و رمان های علمی تخیلی شهرت دارد..

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала