دفاع ستودنی ابرقهرمان کوچک از خواهر کوچکتر خود در برابر حمله یک سگ +عکس، ویدئو

CC BY-SA 2.0 / Markus Trienke / Go, go, go!Восточно-гренландская экспедиция на собачьих упряжках с Пирхук
Восточно-гренландская экспедиция на собачьих упряжках с Пирхук - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحسین ستاره های هالیوود برای فداکاری ستودنی پسرک 6 ساله در دفاع از خواهر خود!

 به گزارش اسپوتنیک، این روزها در شبکه های اجتماعی عکس و سخن از فداکاری یک پسرک 6 ساله به نام بریجر واکر در دفاع از خواهر کوچک خود در برابر حمله وحشیانه یک سگ بسیار دیده می شود. گفته شده است که این پسربچه آمریکایی اهل وایومینگ، برای دفاع از خواهر خود سپر بلا شده است و به حدی آسیب دید که 90 بخیه بر روی صورت او انجام شده است.

View this post on Instagram

A post shared by @_farfari.khanom on

فداکاری این پسرک 6 ساله او را تبدیل به قهرمان این روزها در شبکه های اجتماعی کرده است. علیرغم آثار جراحت و کبودی بر روی صورت این برادر شجاع، او می‌گوید که این کار را درست انجام داده است چرا که خواهرش نباید آسیب می‌دید.
View this post on Instagram

A post shared by 🇮🇷دیده شو 🇮🇷 (@dideshoow) on

در تحسین کار قهرمانه این کودک، کاربران از سراسر جهان و مخصوصا ستارگان هالیوود ساکت ننشستند. کریس ایوانز در پیامی ویدئویی که آن را برای بریجر  فرستاده است، قول داده که یک سپر واقعی متعلق به شخصیت کاپیتان آمریکا را به وی بدهد. 

رابرت داونی جونیور که نقش مرد آهنی را بازی کرده است در ویدئویی به این کودک آسیب دیده اعلام می‌کند که شنیده سپر از طرف کاپیتان آمریکا دریافت خواهد کرد. جونیور ادامه می‌دهد که در جشن تولد آینده ات با من تماس بگیر، یک هدیه ویژه برای تو دارم.

View this post on Instagram

A post shared by Hollywoodia | هالیوودیا (@hollywoodianews) on

تام هالند نیز در حالی که لباس مخصوص مرد عنکبوتی را پوشیده بود به این کودک می‌گوید که می‌خواهم بگویم که تو خیلی شجاع هستی و همه ما به تو افتخار می‌کنیم.

او در ادامه از این کودک ۶ ساله دعوت می‌کند که در هنگام فیلمبرداری مردعنکبوتی 3 سر صحنه حاضر شود و از نزدیک تولید فیلم را ببیند.

مارک رافلو، بری لارسون، رابی آمل و گرانت گاستین نیز دیگر کسانی بودند که به این موضوع واکنش نشان دادند و این پسر ۶ ساله را یک ابرقهرمان واقعی توصیف کردند.

View this post on Instagram

A post shared by Hollywoodia | هالیوودیا (@hollywoodianews) on

کاربران ایرانی نیز فداکاری این برادر برای خواهر خود را بسیار تحسین کردند. به گفته عده ای از کاربران، مشابه این اتفاق به تازگی در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد و سبب شد تا خواهری برای دفاع از خواهر خود دست خود را از دست دهد.
هعده ای از کاربران نیز در واکنش به این اتفاق عنوان کردند که غیرت برادر بر روی خواهر در این حالت معنی پیدا می کند و این غیرت زیباست. به گفته این دسته از کاربران، این کودک 6 ساله درسی به همه داد که بلند کردن دست بر روی خواهر، آزار و یا گرفتن جان او به هیچ عنوان غیرت محسوب نمی شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала