به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، این بیماری همه گیر با وجود رکود اقتصادی، شهروندان را مجبور به دنبال خرید محصولات سالم کرد.
طبق گفته نیلسن، در دوره تقریباً چهار ماهه منتهی به 27 ژوئن، فروش مواد غذایی ارگانیک و نوشیدنی 25 درصد افزایش یافته است.
رشد تقاضای مصرف کنندگان توسط شرکت هایی مانند کروگر و آلبرتسانس مشاهده شد.
فروش گوشت، غذاهای دریایی و مواد غذایی منجمد با برچسب محصولات ارگانیک نیز در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.
به گفته یک تحلیلگر در بلومبرگ، این روند بیشتر تقویت می شود؛ شهروندان آمریکایی از قرنطینه استفاده کردند و با انتخاب رژیم و ورزش، شیوه زندگی خود را تغییر دادند.
به گفته مدیرعامل اتحادیه تجارت ارگانیک، از زمان بحران مالی 2008-2009 بازار محصولات زیست محیطی تغییر کرده است.
سهم علائم تجاری خصوصی جدید در این دوره 49 درصد افزایش یافت که این به معنای نه تنها طیف گسترده ای بلکه فرصت خرید کالای ارزان تر نیز بود.
با این وجود، به دلیل بالا بودن نرخ بیکاری، تعداد فزاینده ای از آمریکایی ها به فکر چگونگی تأمین مواد غذایی خود هستند. به گزارش این نشریه، بنابراین، انواع مختلف محصولات ارگانیک تقاضای ناهمواری وجود دارد.
در ماه مه، قیمت جهانی مواد غذایی از دسامبر سال 2018 به رکورد پایینی رسیده است. قیمت مواد غذایی برای چهارمین ماه پیاپی کاهش یافته است.