واکنش کاربران نسبت به کرونایی شدن برخی از هنرمندان ایرانی +عکس، ویدئو

© Photo / Unsplash/Fusion Medical Animationکرونا همچنان در کمین ایرانیان
کرونا همچنان در کمین ایرانیان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هنرمندان ایرانی که گرفتار کرونا شدند از حال و هوای خود می گویند!

به گزارش اسپوتنیک، با فراگیر شدن موج دوم ویروس کرونا در ایران، این بیماری گریبان گیر عده ای از هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون شده است. نخستین هنرمندی که خبر از ابتلا به بیماری کرونا داده است، لیلا بلوکات است. او از علائم بیماری خود به سرفه شدید، بالا آوردن و حتی عدم بینایی برای چندین ساعت اشاره کرده است. گفته شده است که او در قرنطینه کامل است و دوره درمان خود را طی می کند.

بهاره رهنما بازیگر ایرانی که حواشی زیادی نیز در شبکه های اجتماعی داشته است خبر از ابتلا به بیماری کرونا داده است. این بازیگر ایرانی نیز هر روز خبر از حال خود می دهد و در حال درمان بیماری خود می باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Bahareh Rahnama (@b.rahnama) on

 

این بانوی بازیگر در روز جمعه اینگونه از حال خود نوشت که .
روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علائم بیماری کورونا رو با لطف ‌ و یاری خداوند،دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم ،دوستان و نزدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل میگذرونم، چون عادت ندارم جز شادی و خبر خوب چیزی رو منتشر کنم خواستم بگم رو به بهبودی ام و از فردا تا آخرین روز قرنطینه براتون از تجربیاتم در لایو های یک روز در میان خواهم گفت ،ممنونم از طب سنتی و بانیان به خیرش و طبیب شیروند و دکتر خوبم دکتر قاسم عظیمی و خانم دکتر خیر اندیش مهربان و سی تی اسکن دقیق بیمارستان فرمانیه تهران ...
فالله خیر حافظ

 

View this post on Instagram

A post shared by Bahareh Rahnama (@b.rahnama) on

 

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون نیز در صفحه شخص خود از ابتلایش به ویروس کرونا نوشته است. او عنوان کرده است که :

 هفته پیش کمی سرفه می‌کردم تماس گرفتم آمدند منزل تست کرونا دادم و فردایش جوابش آمد که مثبت بود. شبش کمی تب و لرز داشتم اما بعدش حالم بهتر شد.

دکتر متخصص توصیه کرده است دو هفته در منزل قرنطینه باشم و از منزل بیرون نروم تا دیگران را مبتلا نکنم.»

View this post on Instagram

A post shared by منوچهر هادی | Manouchehr Hadi (@manouchehrhadii) on

کاربران بسیاری برای هنرمندان و همه مردمی که دچار این بیناری شدند آرزوی سلامتی کردند. به گفته بسیاری از کاربران رعایت قرنطینه از هر کاری واجب تر است. کاربران معتقدند که هنرمندان بیشتر از اقشار معمولی به دلیل ارتباط تنگاتنگ با مردم مختلف مستعد دریافت این ویروس هستند و باید بسیار رعایت کنند. 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала