فرماندار نیویورک: دولت ترامپ حقیقت درباره کرونا را انکار می کند

© AP Photo / Mike Grollاندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک
اندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرماندار ایالت نیویورک روز یکشنبه در مصاحبه‌ ای بیان داشت، که دولت ترامپ نمی‌خواهد به مردم آمریکا حقیقت را درباره شیوع ویروس کرونا بگوید.

به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه اندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک در مصاحبه با شبکه خبری "ان.‌بی.‌سی" اظهار داشت: اگر شما به آن چیزی که وزیر خدمات بهداشتی و درمانی و به چیزی که رئیس جمهور می‌ گوید گوش دهید یا حتی اگر به کنفرانس ‌های خبری کاخ سفید گوش کنید،‌ آنها همگی همان چیزی را می‌ گویند که سه ماه پیش می‌ گفتند. آنها اساس مشکل را انکار می ‌کنند. آنها نمی‌خواهند به مردم آمریکا حقیقت را بگویند.

جان بولتون مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در امنیت ملی - اسپوتنیک ایران
ترامپ متهم به نادیده گرفتن هشدارهای اولیه درباره ویروس کرونا شد

اندرو کومو افزود: افزایش شیوع ویروس کرونا در جنوب و غرب آمریکا تنها قسمتی از موج دوم شیوع ویروس کرونا نبوده بلکه ادامه موج نخست این همه ‌گیری است.

فرماندار ایالت نیویورک تاکید کرد: تلاش‌ ها برای متوقف کردن موج نخست شیوع ویروس کرونا در کشور با شکست مواجه شده است.

کومو خاطر نشان شد: این تنها ویروس است و به سیاست ‌ها واکنشی نشان نمی ‌دهد. نمی ‌توان ضد آن توئیت کردد بلکه باید به درمان آن پرداخت و ما هرگز چنین اقدامی انجام نداده ایم.

در طول یک روز گذشته، ۵۱۲ آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

پیش از این رئیس مؤسسه بهداشت جهانی دانشگاه هاروارد پیش ‌بینی کرد که تعداد قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا ظرف سه ماه آینده، تا ماه سپتامبر به ۲۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала