قصد ترامپ برای بهبود روابط آمریکا با روسیه

© REUTERS / Carlos Barriaقصد ترامپ برای بهبود روابط آمریکا با روسیه
قصد ترامپ برای بهبود روابط آمریکا با روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده علیرغم طرح های خود برای انتقال سربازان آمریکایی از آلمان به لهستان امیدوار است به روابط واشنگتن با مسکو بهبود بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا ضمن بیان این مطلب گفت: "این یک سیگنال قوی به روسیه  خواهد بود اما من فکر می کنم سیگنال قوی تر به روسیه این باشد که آلمان میلیاردها دلار برای خرید انرژی از روسیه  پول می پردازد. با در نظر داشتن تمام آنچه گفته شد ، امیدواریم روابط خود با روسیه را بهبود دهیم . ما به روابط خود با همه کشورها بهبود بخشیم . "

مذاکرات روسیه و آمریکا درباره تمدید پیمان کاهش تسلیحات هسته‌ای در وین  - اسپوتنیک ایران
مذاکرات روسیه و آمریکا درباره تمدید پیمان کاهش تسلیحات هسته‌ای در وین 

این در حالی است که پیشتر رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که این درست نیست که وقتی آلمان به روسیه بابت انرژی پول می پردازد، آمریکا با هزینه خود از این کشور در مقابل تهدیدات روسیه محافظت کند  دونالد ترامپ قبلاً نیز آلمان را "بدهکار" نامیده بود، چون این کشور باید "میلیارد ها دلار" برای دفاع از خود بپردازد.  6 ژوئن ، دولت ترامپ تصمیم گرفت  تعداد  نیروهای نظامی آمریکا در آلمان را که اکنون 34.5 هزارنفر است، کاهش داده و آنها را به لهستان منتقل کند.

ژوئن سال 2019 ، در مورد توافق های واشنگتن و ورشو در مورد استقرار تعداد بیشتر نیروهای آمریکایی در لهستان اطلاع حاصل شد. ممکن است تعداد کل واحدهای آمریکایی در این کشور به 5.5 هزار نفر برسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала