مقابله مسکو با کرونا

© AP Photo / Alexander Zemlianichenko Jrمقابله مسکو با کرونا
مقابله مسکو با کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پایتخت روسیه بهتر از کلان شهرهای جهان از پس مقابله با ویروس کرونا برمی‌آید.

به گزارش اسپوتنیک، مطابق با تحقیقات «گروه مشاوره بوستون» The Boston Consulting Group، مسکو در مبارزه با شیوع همه‌گیر ویروس کرونا از تجربه کلان شهرهای دیگر استفاده کرد و توانست برنامه به حداقل رساندن عواقب شیوع کووید -19 را اجرایی کند. از اینرو تعداد فوتی ها در مسکو پایین تر از دیگر کلان‌شهرها بود.

گروه مشاوره بوستون در تحقیقات خود داده‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا در شهرهای مسکو، نیویورک،لندن، برلین، وین، زوریخ،میلان، مادرید، آمستردام، استکهلم، توکیو، هنگ‌کنگ، پکن، سئول، سنگاپور و سیدنی را مورد تحلیل و آنالیز قرار داده است.

آیا المپیک 2020 توکیو بخاطر شیوع کرونا تعطیل می شود؟

در گزارش محققان آمده است:«مسکو با استفاده از تجربیات دیگر شهرها از برتری معینی برخوردار شد و زودتر از دیگر کلان‌شهرها توانست برای مقابله با این ویروس آماده شود. کار اورژانس مسکو و پزشکان مسکویی در مقایسه با دیگر شهرها بسیار کارا بوده است. تعداد فوتی‌ها در نیویورک و مادرید در خانه‌های سالمندان به ترتیب 32 و 12 درصد تعداد کل فوتی ها به ثبت رسیده است. اما در مسکو «صفر درصد) است».

از نظر تعداد تست‌های انجام شده مسکو در صدر فهرست کلان شهرها قرار دارد و از سالمندان بهتر از سالمندان در دیگر کشورهای جهان مراقبت شده است. تعداد بیماران کووید -19 65+ در مسکو دو – سه بار و حتی بیشتر  کمتر از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان است. این موفقیت باید بیشتر شود. در این جا باید واکنش ضربتی نسبت به کشف موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا نشان داده شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала