چه مسائلی در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس ایران مطرح شد؟

© Photo / IRNAچه مسائلی در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس ایران مطرح شد؟
چه مسائلی در نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس ایران مطرح شد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس ایران با حضور معاونان وزیر صنعت و معدن، رئیس سازمان توسعه و عدالت ایران و معاون امور دام وزیر کشاورزی کشور برگزار گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، انور حبیب‌زاده بوکانی، دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس ایران درباره جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه درباره وضعیت بازار ارز و همچنین واردات و صادرات کالاهای غیر نفتی بحث و گفت‌وگو شد. همچنین درباره مرزها نیز صحبت‌هایی صورت گرفته چرا که اخیراً مرزها نیز برای صادرات و واردات باز شده است و ما در کمیسیون در این زمینه گفت‌وگو کردیم و البته درباره برنامه‌های آینده کمیسیون اقتصادی مجلس بحث و گفت‌وگو شد. 

رئیس مجلس ایران، وضعیت گفتگو با آمریکا را مشخص کرد - اسپوتنیک ایران
رئیس مجلس ایران، وضعیت گفتگو با آمریکا را مشخص کرد

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: تمرکز کمیسیون اقتصادی مجلس بر روی مسائل معیشتی مردم است و ما در جلسات آتی این کمیسیون دیگر مسئولان اقتصادی دولت را به کمیسیون خواهیم آورد.

سید احسان خاندوزی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در صفحه شخصی توئیتر خود نوشته بود: «امروز پس از جلسه 5 ساعته کمیسیون اقتصادی حول نیازهای ارزی و انتقال ارز با سه وزارتخانه صمت، کشاورزی و وزارت خارجه، بنا شد فردا عصر نقشه راه مجلس در بحث ارز، پس از جلسه با بانک مرکزی نهایی شود. دوره نظارت موسمی و گهگاهی گذشت. کمیسیون "مستمرا" پیگیر رفع کوتاهی دستگاه‌ها خواهد بود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала