برنده شدن پرماجرای شرکت‌کننده برنامه تلویزیونی آشپزی فارسی زبان +ویدئو

© Photo / Persian Food Toursتوریستهای خارجی در ایران به کلاس آشپزی می روند
توریستهای خارجی در ایران به کلاس آشپزی می روند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماجرای تلاش و بازی بدجنسانه‌‌ی یکی از شرکت‌کنندگان بفرمایید شام برای برنده شدن با واکنش‌های فراوان کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، برنده شدن یکی از شرکت کنندگان برنامه تلویزیونی فارسی زبان بفرمایید شام گروه ۱۴ اوتاوای کانادا واکنش‌های بسیاری از کاربران ایرانی را به دنبال داشت. در این مسابقه که هدف آن آشپزی می باشد، علی، تایماز، آزاده ۱، آزاده ۲ با هم همگروه بودند که در شب اول میهمان خانه آزاده ۱ بودند و در نهایت آزاده ۱ با ترفند و بدجنسی این مسابقه را برنده شد. رفتار و بدجنسی آزاده ۱ آن چنان خشم کاربران ایرانی را برانگیخت که باعث شد آنان به صفحه‌ی اینستاگرام او حمله کنند و او صفحه شخصی خودش را از اینستا حذف کند تا مورد فحاشی و انتقاد شدید کاربران قرار نگیرد.

بسیاری از کاربران رفتار آزاده تابش را نفرت‌انگیز و صحبت‌های او را پر از کینه و بدجنسی عنوان می‌کنند. این کاربران معتقدند آزاده ۱ شخصیت سیاه و دورویی داشته است که حاضر بوده با تظاهر به مهربانی و میهمان‌نوازی برای برنده شدن، سه میهمان دیگر را ناراحت کند. کاربران بر این باورند در جامعه ایرانیان بسیارند چنین شخصیت‌هایی که برای رسیدن به خواسته‌های خودخواهانه خود دیگران را تباه کنند. غالب کاربران ضمن اظهار تاسف از رفتار ناپسند آزاده ۱ عنوان می‌کنند ارزش انسانیت بسیار بیشتر از اینهاست که برخی آن را این چنین زیر سوال می‌برند.

View this post on Instagram

A post shared by بفرماییدشام (@manotochannel) on

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند پیش از این نیز شرکت‌کننده‌هایی که نمره بد بدهند و منفور باشند در این برنامه دیده شده است اما رفتار آزاده ۱ به دلیل خنده‌ها و قهقهه‌ها، تحقیر میهمانان و گفتن اینکه "من به میزبانیتون نمره دادم" و همچنین دادن ۵۰ دلار پولی که با تقلب برده شده بود و اشک‌های آزاده ۲ که باردار بود بسیار ناراحت‌کننده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала