ترامپ بولتون را تهدید به پرداخت بهای سنگین کرد

© AP Photo / Andrew Harnikترامپ بولتون را تهدید به پرداخت بهای سنگین کرد
ترامپ بولتون را تهدید به پرداخت بهای سنگین کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس ‌جمهور آمریکا بار دیگر مشاور امنیت ملی سابق خود را به دلیل کتابی که قصد دارد طی روزهای آینده منتشر کند، مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا اظهار داشت:  بولتون که من وی را بازگرداندم و به وی یک فرصت دادم با انتشار اطلاعات محرمانه (در حجم وسیع) قانون را نقض کرد. وی باید بهای بسیار سنگینی برای این کار بپردازد. این موضوع نباید هرگز دوباره اتفاق بیفتد.

ترامپ در ادامه در حساب توئیتری خود می‌نویسد: من سرانجام با استیو اشمیت مشاور سیاسی شکست خورده، اتفاق نظر پیدا کردم که وی جان بولتون دیوانه را مردی نفرت‌انگیز دانسته که در انجام وظیفه‌اش در حمایت از آمریکا شکست خورد و تاکید کرده که هرگز به وی نباید اجازه داده شود تا دوباره در دولت فعالیت کند.

رئیس جمهور آمریکا افزود: بولتون قانون را زیر پا گذاشت و برای این کار فراخوانده شد و مورد توبیخ قرار گرفت؛ با پرداخت هزینه ای بسیار بزرگ. او دوست دارد که بمب ها را بر روی مردم پرتاب کند و آنها بکشد. حالا او بمب هایی را خواهد داشت که بر سر خودش فرود خواهد آمد.

​این موضع گیری دونالد ترامپ در حالی است که پیش از این رویس لامبرت، قاضی منطقه‌ای آمریکا روز شنبه برای انتشار کتاب جان بولتون چراغ سبز نشان داد. این کتاب قرار است ۲۳ ژوئن به طور رسمی منتشر شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала