آخرین وضعیت کرونا در ایران

اشتراک
شمار مبتلایان به کرونا در ایران از مرز 200 هزار نفر عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایمنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران درباره آمار جدید موارد ابتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته گفت: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و 615 نفر مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به 200 هزار و 262 نفر رسیده است.

کرونا تا چه مدتی روی غذاهای یخ زده زنده می ماند؟ - اسپوتنیک ایران
کرونا تا چه مدتی روی غذاهای یخ زده زنده می ماند؟

لاری افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون 159 هزار 192 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. تعداد افرادی که تاکنون تست کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام شده، از میان یک میلیون و 370 هزار و 718 مورد آزمایش انجام شده در 130 آزمایشگاه مورد تأیید وزارت بهداشت تشخیص داده شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران تعداد جانباختگان بیماری کرونا طی 24 ساعت اخیر در کشور را 120 نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا 9 هزار و 392 نفر جان باخته‌اند. از تعداد مبتلایان شناسایی شده 986 مورد در موارد بیمارستانی به شمار می‌آید. استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، کرمانشاه، خوزستان، کردستان، ایرانشهر در سیستان و بلوچستان و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند. دو هزار و 833 نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала