ترامپ در واکنش به انتشار کتاب بولتون: او احمق شیطانی است

© Sputnikترامپ در واکنش به انتشار کتاب بولتون: او احمق شیطانی است
ترامپ در واکنش به انتشار کتاب بولتون: او احمق شیطانی است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ در واکنش به انتشار کتاب جان بولتون ، مشاور سابق امنیت ملی خود، وی را "احمق شیطانی که فقط می خواست جنگ کند".

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در تویئتر خود در واکنش به انتشار کتاب خاطرات جان بولتون و انتقادات وی نوشت: کتاب "بسیار خسته کننده" دیوانه جان بولتون متشکل از دروغ ها و داستان های جعلی تشکیل شده است. او فقط در مورد من صحبت های خوبی زد تا روزی که من او را اخراج کردم. احمق خسته کننده شیطانی که فقط می خواست جنگ کند. هرگز نفهمید که اخراج با خیال راحت حذف شد. خوب ، احمق! »

گفتنی است، بولتون در کتاب خود فاش کرده است که رئیس دولت امریکا نمی دانسته که فنلاند بخشی از روسیه است یا خیر و حتی نمی داند انگلیس یک قدرت هسته ای است. کاخ سفید بارها اظهار داشته است که این کتاب دارای صحت زیادی نیست و همچنین حاوی اطلاعات طبقه بندی شده است.

وزارت دادگستری ایالات متحده از بولتون در رابطه با انتشار آتی خاطرات خود شکایت کرده است. مقامات آمریکایی گفتند كه این كتاب اطلاعات طبقه بندی شده را فاش كرده و خواستار ممنوعیت انتشار آثار بولتون است. شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین اظهار داشت که این نسخه شامل برگه های خاصی است که شامل اطلاعات طبقه بندی شده ای در رابطه با امنیت ملی است.

ترامپ در سپتامبر سال گذشته بولتون را اخراج کرد. رئیس جمهور آمریکا این مسئله را با "اشتباهات جدی" مرتكب شده توسط این مشاور توضیح داد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала