واشنگتن پست: پنتاگون خروج نظامی از آلمان را خرابکارانه می داند

© AFP 2023 / Delil Souleiman واشنگتن پست: پنتاگون خروج نظامی از آلمان را خرابکارانه می داند
 واشنگتن پست: پنتاگون خروج نظامی از آلمان را خرابکارانه می داند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنتاگون روند كاهش حضور ارتش آمريكا در آلمان را كه توسط دونالد ترامپ رييس جمهور اعلام شد را اقدامی خرابکارانه می داند.

به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست با استناد به منابع اگاه خود اعلام كرد، پنتاگون آگاهانه روند كاهش حضور ارتش آمريكا در آلمان را كه توسط دونالد ترامپ رييس جمهور اعلام شد را خرابکارانه می داند.  

واکنش آلمان به اظهارات ترامپ درباره حفاظت روسیه از آلمان  - اسپوتنیک ایران
واکنش آلمان به اظهارات ترامپ درباره حفاظت روسیه از آلمان

براساس این روزنامه ، خروج نیروها مدت زیادی طول خواهد کشید و برای اجرای این طرح ، ترامپ به کمک پنتاگون نیاز دارد. واشنگتن پست یادآور می شود ، اما وزارت دفاع درخواست صریح رئیس جمهور را نادیده نمی گیرد.

یک منبع به این نشریه گفت: "هرچقدر راجع به برخی جنبه های خروج نیروها از آلمان فکر می کنید ، هیچ چیز قهرمانانه ای وجود ندارد که اهداف بیان شده رئیس جمهور را نادیده نگیرید."

این روزنامه خاطرنشان می کند که در مورد خروج سربازان از افغانستان ، وضعیت مشابهی وجود دارد. کاخ سفید می خواهد قبل از انتخابات هزاران سرباز ارتش باقی مانده را در آنجا بیرون بکشد تا یکی از وعده های ترامپ در طول انتخابات را انجام دهد. این روزنامه خاطرنشان می کند ، پنتاگون به نوبه خود به هر طریق مانع رسیدن به این هدف می شود.

پیش از این ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قول داده بود که تعداد سربازان آمریکایی در آلمان را به 25 هزار نفر کاهش دهد. علاوه بر این ، ترامپ ناراحت است که "آلمان میلیاردها دلار برای انرژی به روسیه می پردازد و ایالات متحده باید آنها را از روسیه محافظت کند."

وی گفت: "سربازان آمریکایی (که در آلمان حضور دارند) همچنین برای نشان دادن قدرت آمریکا در آفریقا و آسیا هستند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала