آمازون استفاده پلیس از فناوری تشخیص چهره را ممنوع می کند

© AFP 2023 / LEON NEALآمازون استفاده پلیس از فناوری تشخیص چهره را ممنوع می کند
آمازون استفاده پلیس از فناوری تشخیص چهره را ممنوع می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته آمازون، رهبری شرکت آمریکایی آمازون برای مدت یک سال مهلت قانونی برای استفاده پلیس از فناوری های تشخیص چهره که توسط این شرکت تولید شده است، اعلام می دارد.

به گزارش اسپوتنیک، این شرکت در بیانیه ای گفت: ما در حال ارائه یک مهلت قانونی یک ساله در مورد استفاده پلیس از فناوری تشخیص چهره آمازون هستیم.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا جورج فلوید را شهید خواند + ویدئو - اسپوتنیک ایران
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا جورج فلوید را "شهید" خواند + ویدئو

آمازون خاطر نشان شده است: ما در مورد برنامه تشخیص آمازون صحبت می کنیم. این شرکت همچنین تأکید می کند که این ممنوعیت برای سازمان هایی که کودکان گمشده را جستجو می کنند یا علیه قاچاق انسان مبارزه می کنند صدق نمی کند آنها همچنان می توانند از این برنامه در کار خود استفاده کنند.

آمازون در بیانیه مطبوعاتی اعلام داشت: ما طرفدار این هستیم که دولت ها قوانین سختگیرانه تری برای استفاده اخلاقی از فناوری تشخیص چهره ارائه دهند، به نظر می رسد كه كنگره آماده است تا در روزهای اخیر با این معضل مقابله كند. ما امیدواریم كه مهلت قانونی یک ساله برای كنترل قوانین مربوطه زمان كافی را در اختیار كنگره قرار دهد. در صورت لزوم آمازون آماده کمک به کنگره است.

موجی از اعتراضات و آشوب در شهرهای ایالات متحده و سپس شماری از کشورهای جهان پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس به دست پلیس آمریکایی فرا گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала