معاون رئیس جمهور ایران: نگاه دولت به بازار سرمایه غیر مقطعی است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / معاون رئیس جمهور ایران: نگاه دولت به بازار سرمایه غیر مقطعی است
معاون رئیس جمهور ایران: نگاه دولت به بازار سرمایه غیر مقطعی است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون ارتباطات و اطلاع‌ رسانی دفتر رئیس ‌جمهور ایران نگاه دولت به بازار سرمایه را غیر مقطعی و راهبردی دانست.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ایران در تشریح جلسه‌ ستاد اقتصادی دولت ایران بیان داشت: روحانی در جلسه‌ی دیروز ستاد اقتصادی دولت از اهمیت «اطلاع‌رسانی» شفاف و «آموزش» به شهروندان در بورس گفت و به تمام مسؤولان مرتبط متذکر شد تا مراقبت لازم را از بازار سرمایه و آرامشِ بازار به عمل آورند چراکه رونق و اعتماد، وابسته به «آرامش» است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ایران افزود: رئیس‌ جمهور از رویدادی مهم در بازار سرمایه و البته اقتصاد ایران گفت؛ اینکه میلیون‌ها شهروند، صاحب‌اختیار سهامی شده‌اند که تا قبل از این و با وجود اختصاص سهام، اختیاری برای مدیریتش نداشتند. روحانی به صراحت اعلام کرد که از این پس، دولت، صاحب‌اختیار «ثروت و سهام» مردم نیست.

​معزی در پایان در توئیتر خود می‌فزاید: نگاه دولت به بازار سرمایه، غیر مقطعی و راهبردی است؛ رئیس‌ جمهور، بورس را نقطه‌ی امید می‌داند چه برای تعمیق و گسترش مشارکت مردم در اقتصاد و چه برای شفافیت آن. روحانی معتقد است که بهبود در گرو مشارکت شهروندان است آنچنانکه مدیریت بحرانی چون کرونا هم با همراهی آنان ممکن می‌شود.

​گفتنی است، در یکصد و چهل و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت دوازدهم که روز سه‌شنبه به ریاست رئیس ‌جمهور ایران برگزار شد، پس از ارائه گزارشی در خصوص جزئیات و نحوه آزادسازی سهام عدالت، درباره برنامه تشویق و تخصیص ارز صادراتی، رفع موانع دولت الکترونیک و ایجاد مشاغل جدید در دوره شیوع کرونا بحث و تبادل نظر شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала