آخرین آمار کرونا در ایران: شناسایی ۲۰۱۱ مورد جدید و جان باختن ۸۱ تن

© Sputnik / Anton Bystrov /  مراجعه به بانک تصاویر آخرین آمار کرونا در ایران: شناسایی ۲۶۱۲ بیمار جدید و جان باختن 120 نفر دیگر
آخرین آمار کرونا در ایران: شناسایی ۲۶۱۲ بیمار جدید و جان باختن 120 نفر دیگر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی ۲۰۱۱ مورد جدید کروناویروس در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داده و اعلام کرد به این ترتیب مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به بیش از ۱۷۷ هزار نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، خانم دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۱ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ نفر رسید.

کشف تغییر ژنتیکی جدید ویروس کرونا در آفریقای جنوبی  - اسپوتنیک ایران
می دانید کدام گروه خونی در برابر ویروس کرونا مقام‌تر است؟

لاری همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۴۰ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۳۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز است و استان‌های کردستان و کرمانشاه نیز در وضعیت قرمز قرار دارند. علاوه بر آن، ۶ استان از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان و یزد نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی وزارت بهداشت، همچنان قطع زنجیره اصلی عفونت است، گفت: به مردم توصیه می‌شود که ضمن حفظ رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی، از تجمع‌های غیرضرور خودداری کرده و استفاده از ماسک در مجامع عمومی و فاصله یک و نیم تا دو متری را رعایت کنید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала