10 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هند

© REUTERS / Danish Siddiqui10 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هند
10 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در هند موارد ابتلا به ویروس کرونا به 246628 نفر رسید.

به  گزارش اسپوتنیک، براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و رفاه خانواده هند، تعداد موارد شناسایی شده از ویروس کرونا در این کشور در شبانه روز گذشته به بیش از 9.97 هزار و افزایش یافت و به 246628 رسیده است.

براساس برآوردهای دانشگاه جان هاپکینز، هند از نظر تعداد موارد ابتلا، پیش از اسپانیا و ایتالیا در رده پنجم جهان قرار دارد.

براساس اعلام وزارت بهداشت هند، 120406 نفر در كشور تحت درمان هستند، 119 هزار و 292 نفر بهبود یافته اند (5.220 در روز گذشته) ، 6 هزار و 929 نفر جان خود را از دست داده اند (287 نفر در روز گذشته). 

وزارت کشور هند قبلاً از تمدید رژیم قرنطینه در مناطق گسترش ویروس کرونا تا 30 ژوئن و معرفی معافیت هایی که در آن تعداد بیماری ها حداقل باشد گزارش داده بود. وزارت امور کشور همچنین سه مرحله برای خروج از حالت قرنطینه را در مرحله جدیدی از محدودیت ها مشخص کرد. در مرحله اول که از 8 ژوئن آغاز می شود، معابد، هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید افتتاح می شوند. در مرحله دوم که از ماه جولای آغاز می شود، کار مدارس و مؤسسات آموزشی با توافق با مقامات محلی مجاز خواهد بود. در مرحله سوم رفع محدودیت ها، پروازهای بین المللی، کار مترو، سالن های سینما، استخرهای شنا، تئاترها، کافه ها از سر گرفته می شود و جلسات دسته جمعی مجاز خواهد بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала