انتقال نجات‌ یافتگان و جان باختگان حادثه کشتی ایرانی به بصره

© AFP 2023 / Venezuelan Ministry of Popular Power for Communicationانتقال نجات‌ یافتگان و جان باختگان حادثه کشتی بهبهان به بصره
انتقال نجات‌ یافتگان و جان باختگان حادثه کشتی بهبهان به بصره - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اعلام کرد که نجات ‌یافتگان و پیکر جان باخته حادثه کشتی بهبهان به بصره منتقل شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص آخرین وضعیت جست ‌و جوی مفقودین حادثه غرق شدن شناور باری "بهبهان" در آب‌های عراق اظهار کرد: دو فرد مفقودشده در این حادثه هنوز پیدا نشده‌اند و نیروهای حاضر در محل همچنان مشغول عملیات جست‌وجو هستند.

غرق یک کشتی ایرانی در آبهای ساحلی عراق - اسپوتنیک ایران
غرق یک کشتی ایرانی در آبهای ساحلی عراق + ویدئو

وی از اعزام دومین شناور برای تسریع در عملیات جست‌ و جوی مفقودین خبر داد و افزود: علاوه بر شناور "ناجی ۱۷" که صبح امروز (۱۶ خردادماه) به محل حادثه اعزام شد و نیز یدک‌کش "خلیج فارس"، بعد از ظهر امروز نیز شناور "ناجی۴" به محل حادثه رفت تا عملیات جست‌وجو با نیروی بیشتری انجام شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: هم‌اکنون این دو شناور در دهانه خور عبدالله و در محل حادثه، مشغول انجام عملیات جست‌وجو هستند و تاریک شدن هوا اثر چندانی بر عملیات آنها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: چهار خدمه نجات‌یافته شناور بهبهان و پیکر فرد جان باخته این حادثه به بصره منتقل شده‌اند و به زودی به کشور انتقال خواهند یافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала