زنان قربانی اسیدپاشی در ایران مدل می‌شوند +عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر زنان قربانی اسیدپاشی در ایران مدل می‌شوند +عکس
زنان قربانی اسیدپاشی در ایران مدل می‌شوند +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر مجموعه هنری ماهورا از انتخاب زنان قربانی اسیدپاشی به عنوان مدل لباس برای اولین بار در ایران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، آمن خادمی، مدیر مجموعه فرهنگی و هنری ماهورا درباره پوشاندن لباس‌های این برند بر تن قربانیان اسیدپاشی برای نخستین بار در ایران توضیح داد که در جامعه ایران و در تمامی جهان، افرادی هستند که به دلیل حوادث مختلف زیبایی ظاهری خود را از دست می‌دهند و با تحمل دردهای بسیار جسمی بعد از حادثه و نقص عضو، از نظر روحی نیز با مخاطرات و مصائب فراوانی مواجه می‌شوند چراکه زیبایی برای همه افراد موضوعی مهم است اما زنان قربانی اسیدپاشی به دلیل تفاوت‌های روانی بیش از مردان به این موضوع اهمیت می‌دهند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

انتشار این خبر با واکنش‌های بسیار مثبتی در فضای مجازی همراه شده است. کاربران ایده مدل شدن قربانیان اسیدپاشی را فوق‌العاده می‌خوانند و معتقدند این کار زیبا و تفکر مثبت باعث می‌شود آدم‌ها بیشتر به کارهایی که انجام می‌دهند فکر کنند. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند از این اتفاق متفاوت و امیدوار‌کننده شوکه شده‌اند و این اقدام را از بهترین و زیباترین کارهای جالب این روزهای پر از غم می‌دانند. گروه دیگری از کاربران با تشویق مدیر و طراح لباس این مجموعه فرهنگی هنری از شیرزنان ایران زمین یاد می‌کنند و بر این باورند هنوز هستند کسانی که به مردم پردرد ایران می‌اندیشند و مرهم دردهایشان می‌شوند.

View this post on Instagram

A post shared by گالری ماهورا/آمن خادمی (@mahuraa) on

برخی از کاربران به موضوع اسیدپاشی اصفهان اشاره می‌کنند و این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا عاملان این اتفاق تلخ همچنان آزادانه زندگی می‌کنند در حالیکه قربانیان این حادثه همچنان درگیر مشکلاتی که به دنبال اسیدپاشی برایشان پیش آمده هستند. کاربرانی نیز ضمن هم عقیده بودن با آمن خادم عنوان می‌کنند انسان‌ها باید بدانند زیبایی در ذات آنها و تمام اجرای روحی و جسمی آنان نهفته است و این زیبایی تحت تاثیر مشکلات ظاهری نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала