برخی از واکنش ها به تلاش هکرهای ایرانی برای حمله به وبسایت کمپین ترامپ

© AFP 2023 / Emmanuel Dunandبرخی از واکنش ها به تلاش هکرهای ایرانی برای جمله به وبسایت کمپین ترامپ
برخی از واکنش ها به تلاش هکرهای ایرانی برای جمله به وبسایت کمپین ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بتازگی هکرهای ایرانی سعی کردند به اکانت‌های کارمندان دفتر ترامپ و بایدن نفوذ کنند که با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، از جمله کاربری به نام علیرضا بدریان در توییتر خطاب به رقیب انتخاباتی ترامپ نوشته است: جو دوست من اینطور که معلوم است به سرت آفتاب خورده است. میخواهی مسئولیت قتل جورج فلوید را گردن بگیری؟ این به تو مربوط است؟ واقعا اوضاع خر تو خر است. هکرهای ایرانی ترامپ را هدف قرار میدهند تو پیروز شوی و هکرهای چینی تو را هدف قرار میدهند ترامپ پیروز شود.

​کاربری دیگر به نام نازنین دانش خاطرنشان می سازد: بنا به گفته مسئول "گروه تجزيه و تحليل گوگل" TAG هكرهاي ايراني و چيني تلاش در جاسوسي در كمپين هاي انتخاباتي ترامپ و بيدن بعمل آوردند.

پشتيباني تيم هكرهاي كمپين بيدن ازسوي چين،

و پشتيباني تيم هكرهاي كمپين ترامپ از سوي جمهوري اسلامي صورت گرفته است.

دو واکنش دیگر از طرف کاربرهایی به نام های فرهاد و روسل چنین است:

​یادآور می شود شین هانتلی رئیس گروه کاری گوگل در رابطه با تحلیل و آنالیز تهدیدات سایبری اعلام کرد که هکرهایی از ایران سعی کردند به اکانت های کارمندان کمپین ماقبل انتخاباتی ستاد دونالد ترامپ نفوذ کنند.

بطورهمزمان، هکرهای چینی سعی کردند بطور مشابهی به اکانت های کارمندان ستاد جو بایدن نفوذ کنند. هانتلی در توییتر نوشت:«ما به کاربران خود در باره حملات سایبری دولتی هشدار دادیم و این موضوع را به اطلاع ارگان های انتظامی فدرال رساندیم».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала