برتری "سیستم ردیابی موشکی کوپل" روسیه بر موشک های آمریکایی

© Sputnik / Grigoriy Sysoyev /  مراجعه به بانک تصاویر برتری "سیستم ردیابی موشکی کوپل" روسیه بر موشک های آمریکایی
 برتری سیستم ردیابی موشکی کوپل روسیه بر موشک های آمریکایی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
راه‌اندازی چهارمین ماهواره تندرا از سیستم یکپارچه شناسایی فضایی و سیستم رهیابی روسی کوپل نشان از برتری سیستم موشکی روسیه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، سیستم هشدار حمله موشکی روسیه با نام "کوپل" برتر از سیستم مشابه آمریکایی خود است.

هراس ناتو از مجموعه موشکی اسکندر روسیه - اسپوتنیک ایران
هراس ناتو از مجموعه موشکی "اسکندر" روسیه

یک منبع آگاه در سیستم موشکی دفاعی روسیه خاطرنشان كرد: بدین ترتیب سیستم ردیابی موشکی کوپل به شما اجازه می دهد هرگونه شلیك موشك های بالستیك و موشك های پرتاب فضا از آمریكا را ردیابی كنید، دستگاه ها این وظیفه را بطور كامل در مدارهای كاری انجام می دهند."

به گفته این منبع ، فضاپیمای تندرا "مجهز به نسل جدیدی از دستگاههای مشاهده مادون قرمز است که می تواند پرتاب موشک ها را دقیقاً در برابر پس زمینه سطح زمین ثبت کند" ، همچنین "قادر به ردیابی مسیرهای پرواز موشک های بالستیک و به طور خودکار پیش بینی مناطق مورد نظر کلاهک آنها" بپردازند.

در ماه مارس ، این آژانس با استناد به یک منبع در مجموعه نظامی و صنعتی ، گزارش داد که دومین ایستگاه رادار افقی "کانتینر" ، که میدان راداری آن تقریباً تمام اروپا را پوشش می دهد، در نزدیکی کالینینگراد مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه ، ژنرال ارتش والری گراسیموف در گفتگو با مسئولان نظامی خارجی ، گزارش داد که سیستم ردیابی ماهواره ای روسیه برای پرتاب موشک های بالستیک بین قاره ای Oko-1 جایگزین می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала