چگونه در گرمای تابستان از پوست خود مراقبت کنید؟

© AFP 2023 / Luis Acostaچگونه در گرمای تابستان از پوست خود مراقبت کنید؟
چگونه در گرمای تابستان از پوست خود مراقبت کنید؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای مراقبت از پوست در تابستان قوانین اساسی وجود دارد تا شما بیشتر جوان و زیبا بمانید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال رو، باید عادت های زیبایی روزانه خود را برای مراقبت ویژه از پوست در تابستان تغییر دهید.

ضد آفتاب برای محافظت از پوست

این اولین و اصلی ترین عامل استفاده همیشه از ضد آفتاب با سطح بالایی از محافظت در برابر SPF و UVA استفاده کنید، همچنین از پوست در برابر اشعه آبی محافظت کنید ، که از همه وسایل دارای صفحه نمایش من جمله تلفن و کامپیوتر صادر می شود. برای تابستان ، به دنبال کرم هایی با عنوان SPF ، UVA و Blue Light باشید.

میوه زیبایی برای پوست سالم  - اسپوتنیک ایران
میوه زیبایی برای پوست سالم

مرطوب کننده

رطوبت همیشه برای پوست لازم است ، اما به خصوص در تابستان.. مشکل اصلی تابستان گرما غیر تهاجمی است که بدن را بی آب می کند و باعث خشک شدن پوست می شود. خشکی پوست مستعد آسیب است و برای جبران رطوبت باید به طور مرتب آن را با کرم و سرم مرطوب کنید. یک مرطوب کننده خوب به عنوان مانعی برای جلوگیری آلاینده ها ، باکتری ها در پوست است.

مرطوب کننده حاوی ویتامین E را برای تابستان انتخاب کنید.در روز حداقل 2 بار آن را روی پوست بمالید ، این به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می کند و باعث حفظ درخشندگی آن می شود.

آلوئه ورا استفاده کنید

آلوئه ورا برای بسیاری از مشکلات پوستی راه  نجات است. در طول تابستان ، آلوئه ورا را بر روی پوست خود بزنید زیرا یک ضد التهاب و مرطوب کننده است. باعث آرامش و تغذیه شدید پوست می شود. همچنین حاوی آنتی اکسیدان است که سلول ها را از آسیب محافظت می کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала