نبرد مرگبار سوسمار با مار + ویدئو

اشتراک
یک بازدید کننده از پارک سافاری مالا مالا در آفریقای جنوبی از نبرد مرگبار یک سوسمار کوچک مانیتور با مار ماسه ای فیلم گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، این فیلم  در کانال Kruger Sightings  در یوتیوب منتشر شده است.

کریستی د لانگه 49 ساله در ماه مارس به همراه خانواده خود از این ذخیره‌گاه طبیعی بازدید کرده بود. وی گفت: ”وقتی نشسته بودم و کتاب می خواندم سر و صدایی را شنیدم و بعد دیدم مار ماسه ای و سوسمار مانیتورکوچک درگیر شده و در حال نبرد با یکدیگر هستند. هیچ کس نمی خواست تسلیم شود. معلوم بود که این درگیری برای یکی از آنها به مرگ منتهی می شود. "

کریستی فوری نفهمید که کدام یک از این حیوانات خزنده شکارچی و کدام یک قربانی وی است . وی گفت: " هیجان  رو به افزایش بود  و ما واقعاً نمی توانیم پیش بینی کنیم که چه کسی در پایان پیروز خواهد شد. این درگیری بیش از یک ساعت به طول انجامید اما هیچکس نمی خواست  تسلیم شود. انتظار فرجام این نبرد هیجان انگیز بود! هنگامی که مار سرانجام مارمولک را گاز گرفته و وی را فشار داد ، مشخص شد که دشمن وی کارش تمام است." 

سرانجام ، مار سوسمار مانیتور را بلعید. کریستی د لانگه می گوید:"این یک منظره بسیار نادر و هیجان انگیز بود! مارمولک  یک طعمه بزرگ و درست و حسابی برای رفع گرسنگی مار طی  چند هفته آینده بود. "

ذخیره گاه طبیعی مالا مالا  در استان مپومالانگا در آفریقای جنوبی واقع شده است. در قلمرو آن می توانید یوزپلنگ ، کفتار ، حیوانات وحشی ، گورخر ، لگن و زرافه را پیدا کنید. مالا مالا در نزدیکی پارک ملی کروگر واقع شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала