ابتکاری جالب برای جلوگیری از تقلب در امتحان آنلاین +عکس

© REUTERS / Adnan Abidiبرگزاری امتحان به جعبه ی کارتنی روی سر +عکس
برگزاری امتحان به جعبه ی کارتنی روی سر +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معلمی برای جلوگیری از تقلب دانش‌‌آموزان در امتحان آنلاین درس ریاضی ایده‌ای جالب به کار برد

به گزارش اسپوتنیک، تعطیلی مدارس و آموزش مجازی باعث شده است امتحانات نیز به صورت مجازی و از راه دور برگزار شود. اما این اتفاق باعث شده است سوالات امتحانی توسط دانش‌‌آموزان با روش‌های مختلف تقلب از جمله استفاده از کتاب و دفتر، دورهم نشینی دانش‌آموزان، پرداخت هزینه و حضور یک معلم دیگر در کنار دانش‌آموز در زمان برگزاری امتحانات پاسخ داده شود. علاوه بر ترفندهایی که دانش‌آموزان به کار می‌برند معلمان نیز از ایده‌هایی برای کمتر کردن فضای تقلب استفاده می‌کنند. تصویری از نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی و ابتکار معلم در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

View this post on Instagram

‏ابتکار جالب یک معلم ریاضی برای جلوگیری از تقلب در امتحان آنلاین 👌😄

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on

کاربران نظرات متفاوتی دارند. جمعی معتقدند باید مشکلات فضای آموزش مجازی را مد نظر گرفت تا معلمان در زمان برگزاری امتحانات کمتر با چنین مسائلی روبرو باشند. برخی از کاربران نیز والدین را در این سبک تقلبی‌ها دخیل می‌دانند و معتقدند والدین باید با هوشیاری وضعیت تحصیلی دانش‌ آموز خود را بررسی کنند و به جای همراهی با او در تقلب امتحانات به اون روش صحیح در خواندن را بیاموزند تا فردا جامعه با افراد بی سوادی که تنها مدرک تحصیلی در دست دارند روبرو نباشد‌.

View this post on Instagram

A post shared by Anita (@anita.9737) on

گروهی از کاربران نیز با تحسین ابتکار و خلاقیت این معلم معتقدند هر یک از معلمان دروس مختلف می‌توانند با ایده‌ای متفاوت و مختص درس خود مانع از تقلب دانش‌آموزان شوند تا مگر دانش‌آموزان از فکر تقلب بیرون بیایید و بیشتر مطالعه درسی داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала